اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایحان‌شرقی:

دشمن برای انتخابات 92 توطئه‌چینی می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایحان‌شرقی به موضوع انتخابات ریاست جمهوری در سال 1392 اشاره کرد و افزود: دشمن همانند گذشته برای این حماسه ملی و میهنی ملت ایران اسلامی توطئه‌چینی و برنامه‌ریزی می‌کند.

دشمن برای انتخابات 92 توطئه‌چینی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، محمدعلی نصرتی در همایش گرامیداشت 9 دی در آذرشهر افزود: فتنه سال 88 دشمن یکی از توطئه‌های ساخته و پرداخته استکبار جهانی بود که ملت مسلمان و غیرتمند ایران در نهم دی با حضور یکپارچه خود بر آن خط بطلان کشید.

وی با اشاره به حضور حماسی و خودجوش مردم در روز نهم دی سال 88 تصریح کرد: منبع اصلی این حرکت عظیم از مکتب سرخ عاشورا و قیام امام حسین (ع) است که دشمن می‌خواهد این منبع بیکران الهی را از بین ببرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: دشمن دین و مملکت برای طراحی فتنه سال 88 سرمایه‌گذاری زیادی کرده و به آن هم خیلی امیدوار بود ولی مردم بصیر، آگاه، موقعیت‌شناس و ولایتمدار ایران اسلامی در کمترین زمان این توطئه پیش ساخته آنان را نقش بر آب کردند.

نصرتی اظهار کرد: در عصر حاضر دشمن‌شناسی یکی از اصول لازم و ضروری است چرا که دشمن می‌خواهد با هر رنگ و نیرنگی با نظام جمهوری اسلامی و پیشرفت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی آن مبارزه کند.

وی ابراز کرد: عامل اصلی عصبانیت دشمنان نظام جمهوری اسلامی استقلال، آزادی، هوشیاری و بیداری این ملت بابصیرت و آگاه است که توانسته با توکل به خدا و الهام از اعتقادات دینی و مذهبی، پاسدار دستاورهای ارزشمند انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و رهبری معظم انقلاب باشد.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی یادآور شد: دشمنان ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس با آن همه تلاش و به کارگیری تجهیزات مدرن نظامی که در اختیار داشت نتوانست حتی یک وجب از خاک این سرزمین اسلامی را در اشغال خود نگهدارد.

وی، حادثه سال 88 را تذکر جدی برای قدردانی از نعمت‌های الهی دانست و خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش اجتماعی از نعمت‌های بیکران خداوند برای انسان‌هاست که انسان باید همیشه برای نگهداری و قدردانی آنها بصیرت و آگاهی داشته باشد.

انتهای پیام/60001/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول