اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر خلق چین در ایران:

چین برای گسترش روابط همکاری با ایران استوار است

خبرگزاری فارس: سفیر خلق چین در ایران با تاکید بر اینکه برای گسترش روابط همکاری با ایران پیشقدم و استوار هستیم، گفت: آمادگی داریم تا روابط اقتصادی کشور خود را در مازندران تقویت کنیم.

چین برای گسترش روابط همکاری با ایران استوار است

به گزاری خبرگزاری فارس در ساری، یوهونگ یانگ سفیر خلق چین در ایران بعدازظهر امروز در دیدار با استاندار مازندران که با هیئتی از دو شرکت چینی به این استان سفر کرد، اظهار داشت: سفر به مازندران با چند هدف از جمله آشنایی با وضعیت و پیشرفت‌های این استان در زمینه فرهنگی، گردشگری، اجتماعی و محیط زیست صورت گرفت.

وی مازندران را دارای ظرفیت جغرافیایی مطلوبی دانست و ادامه داد: موقعیت مازندران از کریدور شمال - جنوب و نیز غرب به شرق از جایگاه مهمی برخوردار است.

سفیر چین در ایران با تاکید بر اینکه آمادگی داریم تا روابط اقتصادی کشور خود را در مازندران تقویت کنیم، تصریح کرد: توسعه چین نیاز به کمک‌های کشورهای مختلف از جمله ایران دارد و همکاری‌ها باید دوطرفه صورت گیرد.

یوهانگ یانگ اضافه کرد: خواهان همکاری‌های مختلف در زمینه سیاسی، بازرگانی، تجاری، گردشگری، علمی  و صنعتی با ایران هستیم.

وی با اشاره به اینکه با مشکلات و موانع زیادی مواجه هستیم، بیان داشت: برای گسترش روابط همکاری با ایران پیشقدم و استوار هستیم.

سفیر چین در ایران با اعلام اینکه از سرمایه‌گذاران، تجار و بازرگانان چینی که در ایران سرمایه‌گذاری کنند حمایت می‌کنیم، گفت: تلاش داریم تا در مراودات دانشگاهی با ایران و مازندران همکاری داشته باشیم.

به گزارش فارس، در دیدار سفیر جمهوری خلق چین و هیئت همراه با استاندار مازندران برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی که توان تعامل و روابط بین دو کشور ایران و چین و سبب توسعه مازندران می‌شود مطالبی از عملکرد دستگاه خود ارائه دادند.

انتهای پیام/86006/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول