اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال قم:

دختران فوتبالیست قم به مسابقات آسیایی چین اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: دختران فوتبالیست قم در سال 2013 به رقابت‌های آسیایی چین اعزام می‌شوند.

دختران فوتبالیست قم به مسابقات آسیایی چین اعزام می‌شوند

زهرا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: درخشش سه فوتبالیست قمی در ترکیب تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال کشورمان در رقابت‌های فوتبال قهرمانی آسیا این زمینه را به وجود آورد تا قم برای نخستین بار در فوتبال بانوان نام خود را در بین استان‌های موفق کشور ببیند.

وی اضافه کرد: حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان و اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا توسط سه دختر فوتبالیست قمی برای ما جای افتخار و ارزش است که نشان دادیم بانوی ایرانی با پوشش اسلامی می‌تواند از شهر قم الگوی سایر بانوان باشد.

سلیمی افزود: با تلاشی که بخش بانوان هیئت فوتبال استان قم در چند سال اخیر در دستور کار خود قرار داده و همچنین علاقمندی فراوان دختران مستعد قمی، این مهم محقق شد و اکنون دختران فوتبالیست و فوتسالیست قمی در رقابت‌های مختلف داخلی و برون مرزی توانمندی بانوان قمی در این رشته را نشان می‌دهند.

وی افزود: بانوان شایسته فوتبال و فوتسال قم در سال 90 موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های قهرمانی زیر 16 سال کشور و همچنین مقام نخست مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال بانوان کشور شدند و توانستند برای نخستین بار قم را در تاریخ ورزش این استان به مقام قهرمانی کشور برسانند.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم افزود: مروارید نصر، فاطمه سادات موسوی و حدیث قره بیگلو بازیکنان شایسته و آینده‌داری هستند که با توجه به استعداد و توانایی بالایی که دارند جزو نفرات اصلی ترکیب تیم دختران کشورمان به شمار می‌روند.

وی یادآور شد: این سه فوتبالیست قمی بعد از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف تمرین و برنامه‌های آماده‌سازی همراه با سایر ملی پوشان تیم زیر 16 سال کشورمان همراه با این تیم به رقابت‌های مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی دختران نوجوان آسیا رفتند.

سلیمی عنوان کرد: این مسابقات از گروه دوم مقدماتی فوتبال قهرمانی دختران نوجوان زیر 16 سال آسیا به میزبانی کشور سریلانکا و در شهر کلمبو این کشور برگزار شد که طی آن دختران ملی پوش کشورمان با تیم‌های ملی ازبکستان، هند و سریلانکا به رقابت پرداختند و همراه با این تیم به مرحله نهایی رفتند.

وی یادآور شد: اکنون چین میزبان مرحله دوم مسابقات آسیایی فوتبال نوجوانان دختر انتخاب شده است و سه دختر فوتبالیست قمی در ترکیب تیم ملی دختران کشورمان در جمع هشت تیم برتر مرحله نهایی در کشور چین برای کسب عنوان قهرمانی آسیا رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/78010/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول