اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

پایه‌های دین اسلام اعتقادات ما است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قزوین گفت: پایه‌های دین اسلام اعتقادات ما بوده و باید در موضوع نماز و قرآن که همراه با تفسیر و ترجمه است را در این تشکل‌ها و حلقه‌های صالحین جدی گرفت.

پایه‌های دین اسلام اعتقادات ما است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین امروز در دیدار با اعضای شورای فرماندهی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع)، با اشاره به مسئله امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این موضوع بسیار با اهمیت بوده و باید در تشکل‌های مختلف به صورت صحیح اجرا شود.

وی افزود: ممکن است در بعضی از جاها افراد مختلفی دچار برخی انحرافات اخلاقی شوند که شما فرماندهان بسیج و حلقه‌های صالحین باید با حفظ احترام و برخورد شایسته بتوانید این عده از اشخاص را امر به معروف و نهی از منکر کنید که اخلاق متین می‌تواند این اشخاص را به راه صحیح رهنمون سازد.

این مسئول تشکیل حلقه‌های صالحین را امری بسیار مطلوب و تأثیرگذار دانست و بیان داشت: تشکیل همین حلقه‌های صالحین در جامعه و در استان قزوین ما می‌تواند تأثیرات و برکات فراوانی در بر داشته که از دست‌اندرکاران این تشکل‌ها قدردانی می‌کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی (ص) یک دین مردمی است، تصریح کرد: این اسلام ناب‌ محمدی (ص) یک دین مردمی بوده و همه مردم باید در بیان احکام و معارف اسلامی در جامعه تلاش کنند.

باریک‌بین به ترویج نماز و قرآن در بین حلقه‌های صالحین تأکید کرد و افزود: این حلقه‌هایی که معمولا همراه با یک روحانی وجود دارد، می‌تواند اهداف اقامه نماز و تأثیرات خوبی که کتاب آسمانی داشته باشد، برای اعضای آنها تبیین کند.

وی خاطرنشان کرد: پایه‌های دین اسلام اعتقادات ما بوده و باید در موضوع نماز و قرآن که همراه با تفسیر و ترجمه است را در این تشکل‌ها و حلقه‌های صالحین جدی گرفت.

این مسئول با اشاره به نعمت بزرگ رهبری معظم انقلاب عنوان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده از خون شهدا است با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در برابر هرگونه توطئه‌ای ایستاده و هر جا نیز تشخیص دهند رهنمودهایی به ملت ایران به خصوص اساتید حوزه و دانشگاه و تمام اقشار مختلف ارایه ‌می‌کنند.

در ابتدای این دیدار عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) گزارشی از برنامه‌های این ناحیه و همچنین در رابطه با تشکیل‌ حلقه‌های صالحین ارایه کرد.

انتهای پیام/2667/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول