اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

9 دی تجلی غیرقابل وصف از اعتقادات دینی مردم است

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اعلام کرد: نهم دی تجلی و عزمی غیرقابل وصف از احساسات، باورها و اعتقادات دینی است.

9 دی تجلی غیرقابل وصف از اعتقادات دینی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به دفتر فارس در بوشهر نمابر شده است، آورده است: دشمن نیز دام‌های متعددی برای جریحه‌دار کردن آن به کار گرفت که هر کدام پیچیدگی خاص خود را داشته و به‌عنوان سلاحی برای نابود کردن ارزش‌های موجود در جامعه تلقی می‌شد.

در این بیانیه آمده است: جریان نهم دی به خوبی این گفتار را صدق نمود که آنان به وسیله اسلحه پرقدرت رسانه هم نتوانستند طی جنگی نرم نظام با شکوه انقلاب اسلامی را به مخاطره بیاندازد آنگاه جریانات از قبل طرح‌ریزی شده در اتاق فکر غرب‌نشینان خوش خیال نتوانست راه به جایی ببرد و همان سلاح رسانه‌ای که اصل نظام و هویت اصلی مردمان ایران زمین را نشانه گرفته بود به صخره‌ای مستحکم چون بصیرت والای مردم در گستره وجودی رهبری آگاه به زمان برخورد نموده و راهی از پیش نبرد.

این بیانیه می‌افزاید: نهم دی بیمه‌گر انقلاب تلقی شده و غربالی برای جدایی تمامی ناخالصی‌های موجود در فضای سیاسی و اجتماعی حاکم بر کشور بود و آن‌ها با ایجاد شبهه و مطرح کردن صحبت‌های دو پهلو و به کارگیری تمامی پتانسیل‌های داخلی و خارجی خود بر آن شدند حضور 40 میلیونی مردم را به منجلاب تقلب همراه کنند که جز یاس و ناامیدی برای آن‌ها چیزی به همراه نداشت.

در این بیانیه آمده است: ایران اسلامی که جریانات نهم دی بسیاری در کارنامه وجودی خود می‌بیند همه اینها متبلور شده از همان اعتقادات غنی برگرفته از فرهنگ عاشورایی است.

این بیانیه می‌افزاید: مگر می‌شود این احساسات غیرقابل بیان را به سخره گرفت در واقع این کوته‌فکران با اهانت خود به عاشورای حسینی در حقیقت گودالی بزرگ برای خود مهیا کرده و تمام آمال‌های پلید خود را به دست باد سپردند.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر آمده است: با اینکه نهم دی ایستگاهی بود برای شناختن تمامی اصحاب کفر و عوامل فتنه‌های موجود در فضای سیاسی جهان، خود عاملی شد برای آمادگی همیشگی در برابر اینگونه شبیخون‌های غیرقابل پیش‌بینی شده، حال بر آن است با هوشیاری و بصیرت داشتن از دامن این خطرات به سلامت عبور کنیم زیرا دشمن هیچگاه عقب‌نشینی نمی‌کند بلکه با ترفندهای سریع دیگر بر پیچیدگی این فتنه‌ها می‌افزاید اما تمامی فتنه‌‌گران بدانند در مملکتی که تحت استعانت بقیه‌الله‌العظم و نور فرزندی برومند از ثلاثه پاک زهرای اطهر بر آن می‌درخشد در برابر این هجمه‌ها سربلند و پیروز خواهیم ماند. 

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول