اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری:

هفته احیای امر به معروف با اجرای 1200 عنوان برنامه گرامی داشته می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری از اجرای بیش از یک هزار و 20 عنوان برنامه به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در این استان خبر داد.

هفته احیای امر به معروف با اجرای 1200 عنوان برنامه گرامی داشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمد سلیمانی ظهر امروز در نشست شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر این استان در شهرکرد، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر در فرهنگ اسلامی، مانند جریان خون در رگ‌های یک پیکر است و سهل انگاری در این باره، بی رنگ شدن دین و مرگ تدریجی امت اسلامی را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ائمه معصومان(ع) در ادای این رسالت الهی از هیچ تلاشی فروگذار نکردند، افزود: تلاش و اصرار ائمه معصومین(ع) به سبب اهمیت این فریضه الهی بود، آنها، به دلیل قلب سرشار از رأفت و رحمت، حاضر نبودند هیچ کس به منکرات آلوده شده، به خشم خدا گرفتار آید.

محمد سلیمانی با تاکید بر ضرورت تذکر لسانی به صورت وسیع در جامعه، ادامه داد: فضای مناسب موجود در بسیج می‌تواند زمینه خوبی برای آموزش و بیان معروفات و منکرات در جامعه باشد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در این استان، گفت: آموزش مربی گری، برگزاری همایش‌های قشری و آموزش بر اساس زمینه‌های شغلی و همایش 5 هزار نفری آمران به معروف از برنامه‌های شاخص هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در این استان است.

وی افزود: برگزاری نشست‌های مختلف از جمله سه نشست به صورت ویدیو کنفرانس از مرکز، فضاسازی محیطی، فعال شدن گروه‌های تذکر لسانی و برگزاری 18 همایش خاص عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های هفته احیا در این استان محسوب می‎شود.

محمد سلیمانی شناسایی ظرفیت‌های موجود در ادارات و نهادها را از دیگر وظایف این ستاد برشمرد و گفت: هماهنگی با ائمه جمعه و جماعات استان در راستای ترویج معروفات بسیار مهم است، برهمین اساس فرهنگ دست نخورده و سنت‌های پسندیده مردم مؤمن استان چهارمحال و بختیاری بهترین فضا برای استفاده در احیای فریضتین است.

وی از برگزاری همایش آموزشی با حضور اساتید کشوری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: گسترش آموزش و فعال‎تر شدن گروه‌‎های تذکر لسانی بیش از پیش لازم و ضروری است.

انتهای پیام/68001/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول