اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه منوجان تأکید کرد:

اجرای امر به معروف و نهی از منکر به دور از حاشیه‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه منوجان گفت: باید همه تلاش کنند تا در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به صورت کاربردی فعالیت کرده و از حاشیه‌ها اجتناب کنند.

اجرای امر به معروف و نهی از منکر به دور از حاشیه‌

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام امین رضوانی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان امر به معروف و نهی از منکر را از مسائل بسیار مهم و فروع اساسی دین دانست و اظهار داشت: این دو فریضه فرهنگ زیبا و ساده اسلامی هستند که باید در جامعه ترویج داده شوند.

وی امر به معروف و نهی از منکر را درمان واجبات دیگر خواند و افزود: این فرایض الهی تأییدی بر واجبات دیگر هستند و آن‌ها را پایه‌گذاری می‌کنند.

رضوانی با بیان اینکه اگر جامعه این صفت زیبا را از دست دهد به انواع و اقسام مشکلات و سختی‌ها دچار می‌شود، تصریح کرد: اگر مسلمانی در جامعه شاهد بدی‌ها باشد و اظهار نارضایتی نکند، رفتار او با فرهنگ اسلامی سازگار نیست.

وی با تأکید بر اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید قابل اجرا باشند، ابراز داشت: باید همه تلاش کنند تا در جامعه به صورت کاربردی فعالیت کرده و از حاشیه‌ها اجتناب کنند.

رضوانی امر به معروف و نهی از منکر را یکی از امتیازهای بسیار مهم امت اسلامی ذکر و عنوان کرد: اجرای این دو فریضه الهی بر همه مسلمانان واجب است.

انتهای پیام/80006/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول