اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

امر به معروف از ادارات آغاز شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: باید امر به معروف از ادارات آغاز شود و تذکر لسانی جدی گرفته شود.

امر به معروف از ادارات آغاز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد ظهر امروز در دومین جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در احیای امر به معروف که یکی از اصول حقوق شهروندی است همه دچار تعارف و رودربایستی شده‌ایم.

وی ادامه داد: در این زمینه ساز و کار اجرایی صورت گرفته است اما هنوز در حد حرف باقی مانده و وارد عرصه عملیاتی نشده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: احیای امر به معروف را باید از خودمان و ادارات  آغاز کنیم چرا که اگر محیط ادارات سالم باشد نیمی از جامعه سالم می‌شود.

گلستانی‌فرد با اشاره به سالروز 9 دی اظهار کرد: 9 دی‌ماه یکی از فرازهای مهم تاریخی کشور است که در تاریخ سیاسی جاودانه باقی می‌ماند.

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه به بیان مصوبات جلسه گذشته این ستاد پرداخت و گفت: یکی از مسائل مطرح شده این است که تعریف مشخصی از حقوق شهروندی وجود ندارد که باید در این راستا اقدامات لازم صورت گیرد.

فرشته اسدزاده از تشکیل سه کمیته حقوقی، ارزیابی و نظارت و آموزشی در زیر مجموعه ستاد صیانت خبر داد و افزود: از ماحصل ستاد صیانت از حقوق شهروندی یک شورای فرهنگی برای شورای ترافیک استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه یک نظرسنجی در راستای مشخص شدن میزان آشنایی مردم با حقوق شهروندی توسط مجموعه صدا و سیمای استان انجام شود، گفت: این نظرسنجی نتایج قابل تأملی را در اختیار ما قرار می‌دهد که باید اولویت‌های این شورا از نتایج این نظرسنجی انتخاب شود.

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی از ارسال دستورالعمل جدید این ستاد خبر داد و از عدم حضور برخی از اعضای اصلی این شورا اظهار گلایه کرد.

انتهای پیام/69004/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول