اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی منوجان:

امنیت پایدار با امر به معروف حاصل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان منوجان گفت: امنیت پایدار، آرامش و حیات جامعه بستگی به پیاده کردن امر به معروف و نهی از منکر دارد.

امنیت پایدار با امر به معروف حاصل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، مجید پوراسلامی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان امر به معروف و نهی از منکر را مسئله‌ای مهم و حیاتی خواند و اظهار داشت: با توجه به اینکه این دو فریضه الهی پایه و اساس دین به شمار می‌روند، باید نقش پررنگ‌تری در جامعه داشته باشند.

وی حیات یک جامعه را وابسته به اجرای امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: اگر منکرات بر جامعه‌ای حاکم شود، مسائل دینی کم‌رنگ شده و جامعه را به انحطاط می‌کشاند.

پوراسلامی با تأکید بر اینکه برای پویایی هر جامعه باید این فرایض الهی در آن اجرا شود، تصریح کرد: جامعه‌ای که در آن امر به معروف و نهی از منکر ترک شود، جامعه مردگان زنده‌نما است.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار، آرامش و حیات جامعه بستگی به پیاده کردن این فرایض الهی دارد، ابراز داشت: با اجرای امر به معروف و نهی از منکر می‌توان، زمینه عمران، آبادانی و شکوفایی منطقه را فراهم کرد.

پوراسلامی اجرای این واجبات را به صورت قلبی، زبانی و عملی ذکر و عنوان کرد: با تقویت ایمان در میان مردم امنیت در جامعه به وجود می‌آید و در پی آن زمینه سرمایه‌گذاری فراهم می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان منوجان با تأکید بر مشارکت مردم و بازاریان در اجرای این فرایض الهی گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید با چارت مشخص ساماندهی شده و طی سال فعالیت‌های انجام شده در این زمینه گزارش شود.  

انتهای پیام/80006/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول