اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زابل:

امر به معروف و نهی از منکر باعث پایداری دین می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زابل گفت: امر به معروف و نهی از منکر باعث پایداری دین و اعمال نیک انسان می‌شود.

امر به معروف و نهی از منکر باعث پایداری دین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام محمود وحیدی در خطبه‌های نمازجمعه زابل در مصلای المهدی (عج) این شهرستان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر در هر جامعه‌ای ضروری بوده و هر جامعه که این فریضه الهی در آن رعایت نشود، منکران بر آن جامعه مسلط خواهند شد.

وی افزود: در جامعه‌ای که امر به معروف و نهی از منکر انجام شود باعث پایداری دین و کارهای خوب و پسندیده‌ها انسان‌ها می‌شود.

خطیب جمعه موقت زابل ادامه داد: انجام این فریضه مهم الهی در جامعه از بروز بسیاری از مشکلات و نارسایی‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند و باعث جامعه‌ای سالم می‌شود.

وحیدی بیان کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر باعث می‌شود تا جوانان ما از انحراف و تباهی رهایی یابند و به سمت تعالی و بالندگی گام بردارند. لذا مسئولان باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب و صحیح به ترویج این فریضه مهم الهی در جامعه بپردازند تا افکار جوانان از رفتن به سوی گناه و معصیت بازداشته شود.

خطیب جمعه موقت زابل ادامه داد: توصیه مقام معظم رهبری در بحث اقتصادی که باید صبر و استقامت داشته باشیم در واقع یک جهاد اقتصادی است تا دشمنان مأیوس شوند.

وحیدی بیان داشت: مردم باید از کالاهای ایرانی و تولیدات داخلی کشور استفاده کنند تا گفته مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند.استفاده از تولیدات و کالاهای ساخت داخل موجب حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران داخلی می‌شود و از سویی اقتصاد کشور را پویا و شکوفا می‌کند.

امام جمعه موقت زابل افزود: وظیفه ما این است تا با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری با امتناع از خریدن کالاها و اجناس خارجی، به بهبود تولیدات داخلی خود کمک شایانی کنیم.

وحیدی ادامه داد: به یاری خداوند و پیروی از فرامین و منویات مقام معظم رهبری، ملت ایران همچون گذشته از این تحریم‌ها و تهدیدها به سلامت گذر خواهند کرد و به اقتصاد پویایی دست خواهد یافت.

انتهای پیام/75002/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول