اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور بانوان ستاد احیای امر به معروف شاهین‌شهر:

رسانه‌ها باید نقش اساسی در اجرای امر به معروف ایفا کنند

خبرگزاری فارس: معاون امور بانوان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شاهین شهر و میمه گفت: کنترل رسانه‌های تصویری و شنیداری در تبیین الگوی امر به معروف و نهی از منکر تأثیرگذار است.

رسانه‌ها باید نقش اساسی در اجرای امر به معروف ایفا کنند

اشرف‌السادات موسوی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین شهر اظهار کرد: در مورد حماسه 9 دی و حماسه‌های دیگری همچون 9 دی و بقیه حماسه‌ها بانوان شاهین شهری به خوبی درخشیده‌اند.

وی ادامه داد: شورای امر به معروف و نهی از منکر در حوزه علمیه شاهین شهر تشکیل داده‌ایم که در این راه بهتر بتوانیم از رهنمودهای این افراد نیز استفاده کنیم.

معاون امور بانوان ستاد احیا شاهین شهر با اشاره به اینکه برای 12 بهمن ماه نیز اجرای نمایشگاه داریم، گفت: در حین برگزاری این نمایشگاه توسط مسئولان به سراغ زنان بی‌سرپرست می‌رویم.

موسوی‌فر با گسترده خواندن حوزه امور بانوان اظهار کرد: در نظر داریم مکانی برای زوجین قبل از ازدواجشان جهت مشاوره در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم در راستای از بین بردن مشکلات زناشویی بعد از ازدواج بین آنها بکاهیم.

وی گفت: یکی دیگر از فعالیت‌های ما این است که مردم را روانکاوی کرده و در مورد حجابشان به جز تذکرات لسانی  فعالیت‌های مثمر ثمر انجام دهیم.

معاون امور بانوان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهین شهر و میمه با توجه به اینکه بعضی افراد در مقابل تذکری که در مورد حجابشان به آنها می‌شود پای رسانه‌ها را به وسط می‌کشند.

وی گفت: کنترل رسانه‌های تصویری و شنیداری در تبیین الگوی امر به معروف و نهی از منکر مهم و تأثیرگذار است و مسئولان رسانه‌ها باید تمرکز بیشتری بر روی محتوای برنامه‌ها داشته باشند تا به خوبی بتوانیم فرضیه امر به معروف و نهی از منکر را احیا کنیم.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول