اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

فتنه‎گران از اعتقادات مردم سوءاستفاده کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: فتنه‎گران با هدف سرنگونی نظام اسلامی ایران از اعتقادات مردم سوءاستفاده کردند.

فتنه‎گران از اعتقادات مردم سوءاستفاده کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی حسینی ظهر امروز در جمع بسیجیان بردخون در حوزه مقاومت کربلا اظهار داشت: پس از انتخابات ابعاد فتنه پیچیده‎تر شد و فتنه‎گران از اعتقادات مردم و نماد سبز سوء استفاده کردند.

وی بیان کرد: فتنه‎گران جنبش خود را جنبش سبز نام نهادند و عده‎ای ناآگاه نیز در دام سران فتنه افتادند زیرا اهل تفکر نبودند.

رکنی حسینی افزود: سران فتنه ابزار دست دشمنان و استکبار شدند و سابقه و مسئولیت‎های خود را به رخ کشیدند ولی از آزمایش و آزمون سخت سربلند بیرون نیامدند.

امام جمعه بردخون تصریح کرد: آنچنان که در کربلا قاتلان امام حسین(ع) از کفر نبودند بلکه مسلمانانی بودند که خدا را عبادت می‎کردند و در روز عاشورا فتنه‎گران همان جنایتی را مرتکب شدند که لشکر یزید در کربلا مرتکب شد.

رکنی حسینی با گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی گفت: خفاش صفتانی که نمی‎توانند نور آفتاب ولایت را ببینند خود مشکل دارند و عاقبت چهره منافقان کوردل آشکار شد و انقلاب اسلامی برای همیشه بیمه و ماندگار شد.

وی ادامه داد: ملت ایران با خلق حماسه‎ای عظیم که برای همیشه در تاریخ خواهد ماند بار دیگر استکبار را مأیوس و شکست خورده وادار به عقب‎نشینی کرد.

امام جمعه بردخون اظهار داشت: فتنه 88 با هیچ کدام از جریانات قابل مقایسه نیست زیرا بدخواهان در این فتنه ایمان و دین مردم را دزدیدند هرچند عده‎ای هنوز نیز سنگ سران فتنه را به سینه می‎زنند و می‎گویند در نماز جمعه‎ای که از این افراد صحبت شود شرکت نمی‎کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 9 دی رزمایش بزرگی بود که همه توطئه‎ها را از بین برد و نظام اسلامی برای همیشه در مقابل نقشه‎های شوم استکبار بیمه و واکسینه شد.

در ادامه برنامه‎های متنوعی متناسب با این حماسه تاریخی اجرا شد.

انتهای پیام/66003/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول