اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پردیس خبر داد

تشکیل ستاد امر به معروف در بخش مرکزی تهران

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی از تشکیل ستاد «امر به معروف و نهی از منکر» در بخش مرکزی تهران خبر داد.

تشکیل ستاد امر به معروف در بخش مرکزی تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام حسین توسلی عصر امروز در جمع شماری از مسئولان فرهنگی بخش مرکزی تهران اظهار داشت: این ستاد به زودی در بخش مرکزی تهران تشکیل می‏شود.

وی ادامه داد: دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دلیل برخورداری از ستاد اجرایی بر عهده فرماندهی سپاه پاسداران پردیس و بومهن است.

توسلی اضافه کرد: این ستاد اجرایی در سایه تلاش سپاه پاسداران می‏تواند برخی خلأهای قانونی را پوشش دهد.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی افزود: محیط‏ها در نقاط مختلف بخش مرکزی تهران نسبتاً کوچک است و می‏توان مسائل را در سایه تدبیر حل کرد.

وی ادامه داد: یکی از مراکز مهم مد نظر شورای فرهنگ عمومی بخش مرکزی تهران و بخش رودهن برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب، دانشگاه است.

توسلی اضافه کرد: در حال حاضر، این دو بخش از استان تهران همانند سایر نواحی شمال‏شرق این استان، مناطقی دانشگاهی و دانشجوپذیر قلمداد می‏شوند.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی افزود: وقوع پدیده‏ای با عنوان بدحجابی در مراکز آموزش عالی کشور و منطقه از سوی مردم قابل پذیرش نیست.

انتهای پیام/67009/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول