اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رابط امور مساجد شادگان:

تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد ضروری ا‌ست

خبرگزاری فارس: رابط امور مساجد شادگان گفت: تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر مساجد در شهرستان امری ضروری است.

تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد ضروری ا‌ست

عبدالامام خزامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: همانطور که از بدو اسلام تاکنون، مساجد مراکز هدایت جامعه بوده‌اند امروز نیز بیشترین نقش را در تحولات جوامع ایفا می‌کنند.

وی حضور مردم در مساجد را مهم‌ترین اصل در عمران این مراکز فرهنگی و مقدس برشمرد و افزود: مدارسی که در جوار مساجد قرار دارند بهتر است نماز خود را در این مراکز مقدس اقامه کنند تا دانش‌آموزان از فضای معنوی مسجد مطلوب‌تر بهره‌مند شوند.

رابط امور مساجد شادگان بر پخش صدای اذان از تمام مساجد این شهرستان تأکید کرد و گفت: اذان مجموعه عقاید شیعه است و شنیدن اذان با صدایی دلنشین از مساجد سطح شهر آرامش خاصی به جامعه و انسان‌ها می‌دهد.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان بیان کرد: تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر مساجد در شهرستان امری ضروری و مبرم است.

در پایان به فعالیت‌های کانون‌های مساجد شهرستان شادگان از ضریح امام مرقد امام حسین(ع) دایر کردن و برپایی دو ایستگاه صلواتی در مسیر استقبال از ضریح اشاره کرد و گفت: شرکت در مسابقات سالنی فوتبال در اهواز، شرکت در هشتمین دوره مسابقات سراسری مداحان استان خوزستان و کسب دو مقام نخست اذان توسط برادرهای قنواتی و سوم قرآن در کشور توسط سیدفؤاد شوکاوی را از جمله فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد شهرستان بوده است.

انتهای پیام/72001/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول