اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد کرمان:

پایبندی به اعتقادات نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد کرمان گفت: وظیفه داریم برای حفظ ارزش‌های این نظام پیمان ببندیم و نیاز به انجام کار خاصی نیست، همین که هر فرد به اعتقادات خود پایبند باشد برای خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن کافی است.

پایبندی به اعتقادات نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حمید انصاریان پنجشنبه شب در همایش سفره‌های عاشورایی در مهدیه مسجد صاحب‌الزمان(عج) کرمان اظهار داشت: سیره بزرگان عرب این بوده که فرزندان و بستگان خود را با کنیه صدا می‌زدند.

وی با اشاره به کنیه «اباعبدالله» تصریح کرد: این لقب را سید و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع) و امام جعفر صادق(ع) دارند و هر دو از این جهت بوده که فرزندی به نام عبدالله داشتند.

انصاریان افزود: اما این کنیه از معنای عمیقی برای هردو بزرگوار برخوردار است که برای امام حسین(ع) به لحاظ اقامه دین و حفظ اصل بندگی بود و امام صادق(ع) این بندگی را ترسیم کرد.

وی ابراز داشت: هر زن و مردی که در این کره خاکی بندگی خدا را می‌کند از برکت قیام اباعبدالله‌الحسین(ع) و شهادت آن حضرت در راه خداست لذا مستحب است بعد از نماز برای ادای احترام به ایشان سلام داده شود.

انصاریان با اشاره به اینکه خرج و نذر برای اهل بیت(ع) در حاجت‌روایی مؤثر است، گفت: هر کس به هر نیتی در راه خدمت به امام‌ حسین(ع) قدمی بردارد در ثواب قیام و بندگی خداوند با حضرت سیدالشهدا شریک شده است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد کرمان تصریح کرد: بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع ‌مقدس نقش ثمربخشی داشتند و به تعبیر امام خمینی(ره) نقش زنان اگر بیش از مردها نباشد به یقین کمتر از مردها هم نیست.

وی با اشاره به کتاب انقلاب اسلامی درباره نقش زنان در انقلاب و قیام 15 خرداد ابراز داشت: از تحلیل شهید مطهری علت شکست قیام 15 خرداد عدم حضور بانوان در آن مقطع است که موجب روی کارآمدن 15 ساله حکومت ننگین سلطنتی شد.

انصاریان عنوان کرد: ادامه حرکت انقلاب زنان بودند که در دوران دفاع‌ مقدس با خدمات ارزنده خود در پشت جبهه‌ها موجب حمایت و دلگرمی حماسه‌سازان شدند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد کرمان با بیان اینکه امروز بانوان باید برای حفظ ارزش‌ها قیام کنند، اظهار داشت: زنان باید برای تداوم ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به ‌پا خیزند که این خواسته شهداست تا نگذاریم جبهه کفر و شرک پیروز شود.

وی افزود: زنان امروز باید بداند که نظام اسلامی به آن‌ها ارزش و شخصیتی داد که در طول انقلاب به اندازه 100 سال پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های علم و سیاست دارند.

انصاریان خاطرنشان کرد: دشمن برای سست کردن بنیان خانواده‌ها و رواج ابتذال از هیچ توطئه‌ای فروگذار نکرده و به تحریم‌های اقتصادی دل بسته تا شاید ملت ایران را به زانو در آورد.

وی تصریح کرد: وظیفه داریم برای حفظ ارزش‌های این نظام پیمان ببندیم و نیاز به انجام کار خاصی نیست، همین که هر فرد به اعتقادات خود پایبند باشد برای خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن کافی است.

انتهای پیام/80028/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول