اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز:

اقدامات اجرایی امر به معروف و نهی از منکر شروع شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز گفت: باید اقدامات اجرایی در سطح شهر شیراز در زمینه فریضه‌های امر به معروف و نهی از منکر را شروع کرد.

اقدامات اجرایی امر به معروف و نهی از منکر شروع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین کلاه صبح امروز در نشست جلسه هماهنگی معاونت‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شیراز که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دو فریضه مهم و الهی امر به معروف و نهی از منکر باید به عنوان یک وظیفه همگانی در جامعه نهادینه شود که در این راستا باید اقدامات اجرایی در سطح شهر شیراز را شروع کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز ادامه داد: فعالیت‌های این ستاد نباید فقط به برگزاری جلسات محدود شود و ضرورت دارد معاونت‌های زیرمجموعه فعالیت‌های خود را به طور جدی شروع کنند.

جانشین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شیراز اضافه کرد: در صورتی که برنامه‌ها و اقدامات معاونت به طور جدی دنبال شود، این ستاد می‌تواند بسیاری از ستادها و کارگروه‌های دیگر از جمله شورای فرهنگ عمومی، شورای اجتماعی و ... را زیرپوشش قرار دهد.

زرین کلاه در مورد چارت سازمانی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شیراز نیز ابراز داشت: در این شهرستان با توجه به جمعیت انبوه و وسعت آن نیاز است در ایجاد چارت سازمانی مانند ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس عمل کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بر این اساس چهار معاونت برای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شیراز تعریف شده است که هر معاونت مدیریت‌های زیرمجموعه‌های خود را تشکیل می‌دهد و فعالیت اجرایی را آغاز می‌کند.

فرماندار شیراز ابراز داشت: معاونت تشکل‌های مردمی با سه مدیریت زیرگروه، معاونت فرهنگی با چهار مدیریت زیرگروه، معاونت ادارات و کارخانجات با چهار مدیریت زیرگروه و معاونت سازمان‌های اجرایی با سه مدیریت زیرگروه، بدنه اصلی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شیراز را تشکیل می‌دهند.

زرین کلاه در پایان با بیان اینکه تشکیل چارت سازمانی و معرفی معاونت‌های ستاد بخشی از کار بوده که مهم‌ترین آن اجرایی کردن برنامه‌ها در راستای سیاست‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: انتظار می‌رود معاونت‌های ستاد هر چه سریع‌تر نسبت به تشکیل مدیریت‌ها و کارگروه‌های زیر مجموعه خود اقدام کنند و طرح و برنامه‌های خود را در جلسه آینده این ستاد ارائه دهند.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول