اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان کرد:

استفاده از همه ظرفیت‌های استانی در ترویج امر به معروف

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های استانی در خصوص ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر استفاده کرد.

استفاده از همه ظرفیت‌های استانی در ترویج امر به معروف

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی اسماعیلی طبا امروز در حاشیه بازدید نمایندگان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: در عرصه فرهنگ‌سازی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر همه دستگاه‌های استان وظیفه دارند و اداره کل ارشاد قم نیز در این خصوص برنامه‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی تصریح کرد: از جمله اقدامات صورت گرفته در این عرصه می‌توان به راه‌اندازی مرکز حمایت و صیانت از آثار فرهنگی هنری استان اشاره کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مبارزه با تکثیر غیر مجاز لوح‌های فشرده، برخورد با توزیع آثار غیر مجاز و حساسیت بیشتر در صدور مجوز کتاب برای جلوگیری از انتشار کتاب‌های نامناسب را از دیگر اقدامات اداره کل ارشاد در عرصه امر به معروف و نهی از منکر دانست.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های استان باید برای فرهنگ‌سازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در قم برنامه ریزی داشته باشند خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های استانی از جمله تابلوهای تبلیغاتی، تلویزیون‌های شهری و... در خصوص ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر استفاده کرد.

اسماعیلی طبا به حمایت‌های این اداره کل از فعالیت‌های مختلف در عرصه ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و یادآور شد: در عرصه تئاتر و نمایش از آثار مرتبط با این موضوع حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/2258/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول