اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعاونی روستایی آذربایجان‌غربی خبر داد

خریداری 955 میلیارد ریالی محصولات کشاورزی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعاون روستایی آذربایجان‌غربی گفت: تعاون روستایی آذربایجان‌غربی در سال‌جاری 955 میلیارد ریال محصولات کشاورزی و دامی از کشاورزان و دامداران آذربایجان‌غربی خریداری کرده است.

خریداری 955 میلیارد ریالی محصولات کشاورزی در آذربایجان‌غربی

علی شایان‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سال‌جاری انواع محصولات کشاورزی از باغداران و کشاورزان آذربایجان‌غربی توسط تعاون روستایی استان خریداری شده است.

وی با اشاره به ارزش محصولات کشاورزی خریداری شده، تصریح کرد: ارزش تمام محصولات خریداری شده در سال‌جاری 955 میلیارد ریال است.

شایان‌مهر با بیان این‌که این میزان پرداختی به صورت نقد بوده است، افزود: این میزان برای 140 هزار تن کالا پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون روستایی آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: این محصولات کشاورزی در قالب طرح ساماندهی خرید و فروش محصولات کشاورزی و به صورت توافقی توسط شبکه تعاون روستایی استان خریداری شده است.

شایان‌مهر با اشاره به نوع محصولات خریداری شده در این زمینه، اعلام کرد: گندم، جو، حبوبات، پیاز، سیب‌زمینی، سیب ‌درختی، کنسانتره، انگور، هندوانه، خربزه، گوجه‌فرنگی، انواع میوه‌های هسته‌دار، محصولات باغی، سبوس، کنجاله، برنج، ذرت، شیر و مرغ از جمله محصولات خریداری شده از دامداران و کشاورزان به صورت توافقی است.

وی با بیان این‌که این خریدها هر سال انجام می‌گیرد، گفت: هر سال شبکه تعاون روستایی استان نسبت به خرید بخشی از تولیدات کشاورزی و دامی کشاورزان و دامداران استان‌ اقدام می‌کند.

انتهای‌پیام/61001/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول