اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام‎الله دهه فجر صورت می‎گیرد

افتتاح مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون روستایی استان گلستان از افتتاح مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی همزمان با ایام‎الله ‎دهه فجر در استان خبر داد.

افتتاح مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی رجایی صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: 75 غرفه در سطح شش شهرستان در دست احداث است که تعدادی از آنها در دهه فجر افتتاح می‎شوند.

وی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی غرفه‎ها در شهرستان‎های گالیکش، مینودشت، علی‎آباد‎کتول و گرگان در حال حاضر 90 درصد است.

تعداد 130 غرفه در فاز یک و دو به بهره‌برداری خواهد رسید

مدیرکل تعاون روستایی گلستان از افتتاح مرکز عرضه محصولات کشاورزی در شهرستان بندرترکمن خبر داد و افزود: این مرکز اکنون در حال عرضه کالاست و بنا داریم که در فاز بعدی شهرستان‎های گنبدکاووس و رامیان در اولویت اجرا این طرح قرار بگیرند.

رجایی ابراز امیدواری کرد تعداد 130 غرفه در فاز یک و دو به بهره‌برداری خواهد رسید و عنوان کرد: اگر بخواهیم مشکل عرضه و بازرگانی محصولات حل شود باید به صادرات و صنایع فرآوری توجه ویژه‎ای کنیم چراکه صرفاً با عرضه محصولات به سایر استان‎ها به نتایج مطلوب نخواهیم رسید.

وی با بیان اینکه مراکز عرضه محصولات کشاورزی همانند بازار عرضه است اظهار داشت: این غرفه‎ها به صورت دائمی در استان راه‎اندازی می‌شوند و در کنار آن نیز در زمان‎های مناسبتی در طول سال نمایشگاه‎های عرضه محصول به صورت مقطعی برگزار می‎شود.

تخفیف 10 تا 15 درصدی محصولات کشاورزی در مراکز عرضه مستقیم

مدیرکل تعاون روستایی گلستان با بیان اینکه قیمت محصولات نسبت به بازار متفاوت است خاطرنشان کرد: محصولات در این غرفه‎ها به صورت مستقیم عرضه می‎شود و قطعاً 10 الی 15 درصد نسبت به بازار تخفیف دارد.

رجایی خاطرنشان کرد: قرار است در تهران نیز مرکزی با محوریت عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و مدیریت سازمان روستایی ایران راه‎اندازی شود و هر استان موقعیتی را در آنجا برای خود فراهم می‌کنند که به صورت شبکه مجازی، محصولات توسط بورسی که قرار است ایجاد شود انجام می‎گیرد و کالای استان از این طریق عرضه شود.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول