اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی مطرح کرد

حمایت ویژه دولت از بخش کشاورزی در سال 91

خبرگزاری فارس: مدیر سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی گفت: درسال 91 به اعتبارات بخش کشاورزی توجه شد و دولت حمایت ویژه‌ای از این بخش داشت.

حمایت ویژه دولت از بخش کشاورزی در سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی جعفری بعدازظهر امروز در نشست خبری در سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی اظهار کرد: درسال 91 به اعتبارات بخش کشاورزی توجه شد و دولت حمایت ویژه‌ای از این بخش داشت.

مدیر سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی افزود: در سال 90 تسهیلات به موقع و هفت درصدی و با بازپرداخت هفت تا 15 سال در اختیار فعالیت‌های مختلف کشاورزی که بیش از 80 عنوان دارد؛ با اولویت‌بندی گذاشته شد.

جعفری خاطرنشان کرد: اعتبارات در تمام بخش‌های تولیدات دامی و گیاهی، شیلات استفاده شد اما تاکید بود تا 30 درصد اعتبارات در بخش صنایع تکمیلی و تبدیلی استفاده شود که این امر کمک به کاهش ضایعات می‌کند.

وی با اشاره به تسهیلات سال 91 اظهار کرد: سال 91 تسهیلات 20 درصدی با بازپرداخت هشت سال و کارمزد 13درصد به خاطر تفاوت نرخ حمایت از صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شد.

مدیر سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی تاکید کرد: با توجه به کارمزد 13 درصدی تسهیلات سال 91 سعی می‌شود تا این تسهیلات در طرح‌های کلان که مبلغی بیش از یک میلیارد هزینه می‌شود استفاده و برای طرح‌های کوچک بتوان از اعتبارات دیگر استفاده کرد.

جعفری یادآور شد: اثربخشی تسهیلات مد‌نظر کار گروه ملی و استانی است و تاکنون سعی کرده‌ایم با عقد قرارداد در پروژه‌های استانی اعتبارات اختصاص یافته در محل مناسب خود استفاده شود تا حداقل انحراف به وجود آید.

انتهای پیام/70002/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول