اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جهاد کشاورزی زنجان خبر داد

رشد 134 درصدی مکانیزاسیون کشاورزی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: مکانیزاسیون کشاورزی در استان زنجان با رشد 134 درصدی همراه بوده است.

رشد 134 درصدی مکانیزاسیون کشاورزی در زنجان

جواد تاراسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان در سال 84 تنها 64 صدم درصد بود که در سال‏های اخیر رشد قابل ملاحظه‏ای داشته است و ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در سال‌جاری 1.5 درصد است.

* پیش‌بینی‏های برنامه پنجم توسعه تحقق یافته است

معاون برنامه‏ریزی سازمان جهاد کشاورزی زنجان به پیش‌بینی‌های برنامه پنجم توسعه در مکانیزاسیون کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: همه پیش‌بینی‏های برنامه پنجم توسعه تحقق یافته است.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه مکانیزاسیون کشاورزی استان، خاطرنشان کرد: تلاش‏های زیادی برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی استان صورت گرفته است.

تاراسی افزود: با افزایش ضریب مکانیزاسیون، محصولات کشاورزی استان در واحد سطح افزایش خواهد داشت.

معاون برنامه‏ریزی سازمان جهاد کشاورزی زنجان به طرح‌های توسعه کشاورزی اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح‌های توسعه بخش کشاورزی موفقیت‌های مطلوبی در استان کسب شده است.

وی با اشاره به اصلاح و نوسازی 350 هکتار از باغات استان خاطرنشان کرد: طرح توسعه اراضی شیب‌دار در 2 هزار هکتار انجام شده است.

تاراسی با بیان اینکه جلسات توسعه بخش کشاورزی به خوبی برگزار شده است، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه در استان انجام شده است.

انتهای پیام/73002/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول