اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جیرفت در مجلس تأکید کرد

تعیین بازارهای هدف برای صادرات تولیدات کشاورزی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با اشاره به اینکه صادرکنندگان منطقه می‌توانند، محصولات خود را با هواپیما صادر کنند، گفت: برای این کار نیاز است تا ابتدا بازارهای هدف معین شود.

تعیین بازارهای هدف برای صادرات تولیدات کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی در جلسه کمیسیون کشاورزی این شهرستان با بیان اینکه اگر در هر جامعه‌ای اراده باشد، انسان به هر چه که می‌خواهد، دست پیدا می کند، اظهار داشت: طی سال‌های گذشته در زمینه منابع و ظرفیت‌های کشاورزی ما غفلت شده است و باید با هدف‌گذاری به سمت پیشرفت‌ها گام برداریم.

وی با بیان اینکه برای این ظرفیت عظیم الهی باید برنامه‌ریزی کنیم و در این راستا مسئولان نیز قول همکاری و مساعدت دادند، افزود: در بخش صادرات محصولات کشاورزی راه‌اندازی اداره گمرک با توجه به مکاتبه‌ها و پیگیری‌های انجام شده به تصویب رسید.

عارفی بیان کرد: باید اداره استاندارد هم در منطقه جنوب کرمان راه‌اندازی کنیم و همچنین پایانه صادراتی در جیرفت ایجاد کنیم، زیرا این به مردم منطقه و به ویژه کشاورزان زحمت‌کش کمک فراوانی می‌کند.

وی تصریح کرد: اعتبارات راه‌اندازی فرودگاه جیرفت اختصاص یافته که وزیر راه و شهرسازی در این زمینه بسیار کمک کرد و مشکل قیر فرودگاه رفع شد و اکنون با افزایش پهنای باند فرودگاه امکان فرود هواپیماهای غول‌پیکر نیز به زودی فراهم می‌شود.

عارفی با اشاره به اینکه صادرکنندگان می‌توانند محصولات خود را با هواپیما صادر کنند، افزود: البته برای این کار نیاز است تا ابتدا بازارهای هدف را معین کرده و پرواز جیرفت تهران را از شنبه تا چهارشنبه راه‌اندازی کنیم.

وی با تأکید بر تعیین الگوی کشت مناسب گفت: باید با نگاه بلندمدت در این راستا حرکت و از جوسازی روانی که موجب اخلال در کار می‌شود، جلوگیری کرد تا فضای شهر را به سوی امید و بالندگی برده و موجب سرمایه‌گذاری شویم.

انتهای پیام/2655/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول