اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ملایر صورت گرفت

خرید توافقی 12 هزار تن محصولات کشاورزی و دامی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون روستایی ملایر از خرید 12 هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی به صورت توافقی در سال جاری در این شهرستان خبر داد.

خرید توافقی 12 هزار تن محصولات کشاورزی و دامی

مهدی شیرزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه خرید توافقی محصولات کشاورزی در ملایر از ابتدای سال شروع و تا پایان سال جاری ادامه دارد، افزود: این محصولات شامل جو، گندم، سبوس، سویا، ذرت علوفه‌ای، حبوبات، انواع میوه و صیفی،گوشت مرغ، شیر و... بوده است.

وی  از خرید بیش از 12 هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی به صورت توافقی در 9 ماهه سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: بیشترین محصولات خریداری شده ذرت علوفه‌‍‌‌ای به مقدار 5 هزار تن و شیر خام  به مقدار 3 هزار و 700 تن گندم و جو نیز در رده‌های بعدی خرید قرار دارند.

رئیس اداره تعاون روستایی ملایر با بیان اینکه اداره تعاون روستایی ملایر با همکاری اتحادیه و شرکت‌ها اقدام به خرید کشمش توافقی از باغداران کرده است، افزود: این امر باعث شده باغداران و کشاورزان کشمش خود را با قیمت مناسبی به فروش برسانند و هدف شبکه تعاون روستایی حذف دلال‌ها و واسطه‌ها بوده است.

وی در ادامه ابراز داشت: امسال 9 میلیون و 557 هزار و 300 لیتر نفت، گاز و بنزین از طریق تعاون روستایی ملایر توزیع شده است که از این رقم، 565 هزار و 600 لیتر بنزین، 6 میلیون و 628 هزار لیتر نفت و گاز و 2 میلیون و 363 هزار لیتر نفت سفید بوده است.

شیرزادی در پایان سخنانش ارزش ریالی این فرآورده‌ها را 12 میلیارد و 435 میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/89013/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول