اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج:

طرح‌های کشاورزی با استعداد منطقه هم‌خوانی داشته باشد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج گفت: طرح‌های وارده به کارگروه توسعه کشاورزی باید بر اساس شرایط و استعدادهای کشاورزی و دامپروری منطقه ارائه تا موجب اشتغال‌زایی پایدار شوند.

طرح‌های کشاورزی با استعداد منطقه هم‌خوانی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی بعد از ظهر امروز در جلسه توسعه کشاورزی این شهرستان با تأکید بر اینکه طرح‌های پیشنهادی باید با استعدادهای منطقه هم‌خوانی داشته باشد، اظهار داشت: جهاد کشاورزی و بانک کشاروزی در موفقیت طرح توسعه کشاورزی نقش مهمی دارند و باید تعامل و همکاری بین این دو نهاد بسیار بهتر و بالاتر باشد.

وی با بیان اینکه ما در این شهرستان شرایط خاصی را داریم و مدیران باید توقعات مردم را بسنجند و با توجه به امکانات موجود و مجموعه خود برای آنها قدم مثبت بردارند، تصریح کرد: کارشناسان و مدیران ما باید تخصص و تعهد را با هم داشته باشند و با یک نگاه مثبت مشکلات ارباب‌رجوع را رفع کنند.

فلاحی افزود: طرح‌های وارده به این کارگروه باید بر اساس شرایط و استعدادهای کشاورزی و دامپروری منطقه ارائه تا طرح‌ها در یک رویه مناسب و موجب اشتغال‌زایی پایدار شوند.

وی با اشاره به اینکه تا برآورده شدن حق یک کشاورز برای ما وظیفه صادر شده است و اگر در اجرای این وظایف کوتاهی کنیم در درگاه خدا باید جواب پس بدهیم، گفت: کشاورزان باید به طور ویژه رسیدگی شوند و کار آنان باید دقیق و اختصاصی بررسی شود تا خدای نکرده این قشر زحمتکش ناراضی نشوند.

فلاحی خاطرنشان کرد: در طرح توسعه کشاورزی همه باید دست به دست هم بدهیم و این طرح را با توجه به فرصت باقیمانده به سرانجام بهتری برسانیم و قطعا تعامل و همکاری ما روند اجرایی این طرح را شدت می‌بخشد.

وی افزود: در اجرای طرح‌های دامپروری باید از مصالح بومی که ارزان و با استحکام هستند، استفاده تا با توجه به طرح و تسهیلات گره‌ای در روند کار کشاورز و دامپرور ایجاد نشود.

انتهای پیام/80004/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول