اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف:

ملت شکرگزار نعمت ولایت فقیه باشند / خط ولایت خط سعادت است

خبرگزاری فارس: فرماندار خوسف با اشاره به اینکه ملت باید شکرگزار نعمت ولایت فقیه باشند، گفت: خط ولایت خط سعادت و موفقیت است.

ملت شکرگزار نعمت ولایت فقیه باشند / خط ولایت خط سعادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی فرجامی‌فرد صبح امروز در جمع مردم شهر جلگه ماژان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های خوبی که در راستای خدمت‌رسانی به مردم به ویژه روستاییان انجام می‌شود برنامه دهگردشی مسئولان است.

وی ادامه داد: در این برنامه مسئولان از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار می‌گیرند و موانع را از نزدیک لمس کرده و مورد پیگیری قرار می‌دهند.

فرماندار خوسف با بیان اینکه دشت حاصل‌خیز جلگه ماژان یکی از ظرفیت‌های اشتغال‌زایی، پیشرفت این بخش و شهرستان است، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده به زودی مرکز ترویج کشاورزی در مرکز بخش جلگه ماژان راه‌اندازی می‌شود.

فرجامی فرد یادآور شد: پروژه پایگاه امداد و نجات جلگه ماژان کلنگ‌زنی شده و اخذ مجوز ساخت و ساز آن در حال پیگیری است و با آماده‌سازی این پروژه و تامین امکاناتی چون آمبولانس و وسایل پزشکی در واقع شاخص‌های بهداشتی و درمانی این منطقه افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون از محل اعتبارات دهیاری‌ها مبلغ 15 میلیون تومان برای جمع‌آوری زباله در جلگه ماژان هزینه شده است، افزود: برای بهسازی و مرمت گلزار شهدا و فضای سبز بخش جلگه ماژان که در گذشته مرکز دهستان بوده است به ترتیب مبالغی معادل 24 و 10 میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار خوسف اضافه کرد: تاکنون از محل اعتبارات دهیاری برای ساختمان دهیاری مبلغ 12 میلیون تومان، کتابخانه یک‌میلیون تومان، حسینیه 5 میلیون تومان، غسالخانه 6 میلیون تومان، اصلاح و توسعه معابر 4 میلیون تومان و مسجد جلگه ماژان 3 میلیون تومان هزینه شده است.

فرجامی‌فرد در ادامه به جایگاه ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه در راس هرم نظام اسلامی قرار دارد.

وی با بیان اینکه تمامی ارکان نظام با ولایت فقیه مشروعیت پیدا می‌کنند، اظهار کرد: ولایت فقیه رکن رکین نظام و حاکمیت اسلامی است.

فرماندار خوسف با اشاره به اینکه امروزه تمامی دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب و ایران اسلامی را مرهون وجود ولایت فقیه هستیم، افزود: ولی فقیه نعمت گرانبهایی است که ملت باید شکرگزاری این نعمت باشند.

فرجامی‌فرد تصریح کرد: رمز موفقیت در پیروی و در خط ولایت بودن است و مادامی که پیرو و تابع ولی فقیه باشیم هرگز به جامعه و نظام اسلامی خدشه‌ای وارد نمی‌شود.

انتهای پیام/69003/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول