اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس:

مردم بابصیرت آماده دفاع از جایگاه ولایت فقیه هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم بابصیرت ایران همیشه آماده جانفشانی برای پاسداری از ارزش‎های انقلاب و دفاع از جایگاه ولایت فقیه هستند.

مردم بابصیرت آماده دفاع از جایگاه ولایت فقیه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رحمت‎الله نوروزی بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان شهرستان علی‎آبادکتول اظهار داشت: مردم اهمیت خلق حماسه 9 دی را به خوبی درک کردند، این روز تجدید میثاق مردم با آرمان‎های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا و انقلاب اسلامی بود.

در حماسه 9 دی، پیام مقام معظم رهبری در سطح جامعه طنین‎انداز شد

وی افزود: در حماسه 9 دی 88، پیام مقام معظم رهبری در سطح جامعه طنین‎انداز شد و حضور چشمگیر مردم سبب شد، دشمنان قسم‎خورده داخلی و خارجی از اهداف و نقشه‎های پلید خود، مایوس شوند.

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم در حماسه 9 دی نشان دادند، همچنان راست‌قامت مانند گذشته در دفاع از نظام جمهوری اسلامی، آرمان‎های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ایستاده‎اند و از ولایت فقیه تبعیت محض دارند.

حماسه 9 دی تولد جدیدی برای انقلاب اسلامی بود

نوروزی در خصوص علت خلق حماسه 9 دی توسط مردم اظهار داشت: حماسه 9 دی، در شرایطی که همه دشمنان قسم‌خورده کشور، برای براندازی نظام با هم متحد شده بودند، تولد جدیدی برای انقلاب اسلامی بود و مردم ما بابصیرت، فداکاری و هشیاری تمام نقشه‎های دشمن را باطل کردند.

لطف خدا، عنایات امام زمان(عج) سبب شد بر فتنه 88 پیروز شویم

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لطف خدا، عنایات امام زمان(عج)، نقش ولی‌فقیه و بیداری و هوشمندی مردم در عرصه‎های خطر، سبب شد بر فتنه 88 پیروز شویم.

نوروزی گفت: حضور بسیج عمومی مردم در عرصه مبارزه با جریان فتنه 88 و تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری، مشت محکمی بر دهان دشمنان و هتاکان به آرمان‎های اسلامی و عاشورا بود که سبب خنثی شدن فتنه شد.

انتهای پیام/2307/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول