اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری قیروکارزین:

وحدت در سایه ولایت فقیه رمز عبور از فتنه‌ها است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری قیروکارزین با بیان اینکه تحریم‌ها و فشار دشمن با هدف کمرنگ کردن حضور مردم است، گفت: وحدت در سایه ولایت فقیه رمز عبور از فتنه‌ها و رسیدن به پیشرفت است.

وحدت در سایه ولایت فقیه رمز عبور از فتنه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالرضا خاتمی عصر امروز در همایش بزرگ بصیرت و میثاق با رهبری که با حضور مسئولان و جوانان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: وحدت کلید اقتدار است و وجود تفرقه در کشور همیشه خوشایند دشمنان بوده و همگی باید در راستای انسجام و تقویت نیروهای انقلابی حرکت کرده و بر سر مسائل کوچک ایجاد اختلاف نکنیم.

وی افزود: در جریان فتنه 88 و جنگ نرم دشمن با عنایت خداوند، هدایت رهبری و حضور مردم توطئه دشمن خنثی شد اما باید توجه داشت که نظر و لطف خداوند تا زمانی است که ما راه خود را گم نکرده و با پرهیز از حاشیه و شکرگذاری نعمت‌ها به این باور برسیم که تنها راه نجات و پیشرفت تبعیت از ولایت فقیه است.

خاتمی بحث تقلب در انتخابات ریاست جمهوری گذشته را تنها یک بهانه دانست و اضافه کرد: قانون انتخابات مشخص است و باید در دو انتخابات مهم پیش رو نیز هوشیار بوده و فریب دشمن را نخوریم چرا که یکی از اهداف اصلی این تحریم‌ها و فشارهای دشمنان موضوع انتخابات است تا ما به درستی به وظیفه خود در قبال آن عمل نکنیم.

سرپرست فرمانداری قیروکارزین با بیان اینکه باید قدر رهبری و جایگاه ولایت فقیه را بدانیم تصریح کرد: وحدت در سایه ولایت فقیه رمز عبور از فتنه‌ها و رسیدن به پیشرفت است چراکه هر جا دشمن ما را تایید کرد نقطه ضعف ما و هر جا که دشمن ایراد و اشکال می‌گیرد نقطه قوت ما است.

این مقام مسئول گفت: فتنه‌گران در فتنه 88 به مقدسات مردم توهین کرده و با ایجاد مزاحمت و حرمت‌شکنی‌ها آب به آسیاب دشمن ریختند اما با اشاره رهبری مردم به صحنه آمدند و 9 دی به روز عزت و بصیرت و نماد افتخار ایران تبدیل و بلوغ فکری و شخصیتی ملت ایران نمایان شد.

وی در پایان با اشاره به سردادن شعارهای انحرافی فتنه‌گران گفت: باید در این شعارها عمیق شد و اهداف دشمن را در آن دید و پس از بررسی و مرور 9 دی و شناخت فتنه و توطئه دشمن با آگاهی بر تحرکات جهانی راه روشن خود را یافته و به وظیفه خود آگاه باشیم.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول