اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

9 دی ماه تجدید بیعت دوباره ملت ایران با انقلاب بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه 9 دی ماه تجدید بیعت دوباره ملت ایران با انقلاب و ولایت فقیه بود.

9 دی ماه تجدید بیعت دوباره ملت ایران با انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد کریمی قدوسی عصر امروز در مراسمی که به مناسبت حماسه نهم دی ماه در محل دانشکده فنی مهندسی دانشگاه فردوسی برگزار شد با اشاره تاریخی به حوادث بعد از جنگ جهانی دوم و جنگ‌هایی که دشمنان با ایرانیان داشته‌اند، اظهار داشت: همیشه مناطقی از خاک کشورمان به عنوان باج و طی عهدنامه‌های ننگین به بیگانگان واگذار شده غیر از جنگ تحمیلی که با وجود اینکه 8 سال به طول انجامید اما فرزندان و جوانان برومند ایران اسلامی با الهام از مکتب سیدالشهدا و در زیر پرچم ولایت فقیه از اسلام و قرآن و خاک و ناموس وطن دفاع کردند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: چنین مردمی وقتی که دیدند سران فتنه و هواداران داخلی آنان با حمایت منافقان و ورشکستگان سیاسی در روز عاشورا حرمت شکنی کردند مرز خویش را از آنان جدا و به صورت خودجوش در روز 9 دی ماه حماسه خلق کردند.

کریمی قدوسی، تشخیص حق از باطل را نیازمند بصیرت دانست و بیان داشت: در این برهه‌های حساس است که حتی خواص هم دچار تردید و اشتباه شده و راه را از بیراهه تشخیص نمی‌دهند و به عمد یا به اغراضی خاص، خیلی از مردم و توده‌های مختلف را با خود همراه ساخته و در طبل فتنه و و اغتشاش می‌کوبند.

کریمی با اشاره به اثرات و برکات حماسه 9 دی اظهار کرد: حماسه نهم دی‌ماه سال 88، اولا چهره نفاق و فتنه را افشا کرد و مرز بین دشمنان و دوستان شفاف شد و مشخص شد که چه کسانی در جبهه دشمن و چه کسانی در جبهه دوست هستند.

وی ادامه داد: در ثانی این غده سرطانی جراحی شد؛ این غده فتنه یک روزی در این نظام باید جراحی می‌شد که به دست توانمند ملت ایران و رهبری مقام معظم رهبری جراحی شد.

کریمی گفت:علاوه بر این، یک بصیرت و آگاهی در ملت ایران به وجود آمد تا بتوانند از این به بعد توطئه‌ها را بازخوانی کنند و دست دشمن را بخوانند و به کسی اجازه ندهند فتنه دیگری را طراحی کند و  در حوزه داخلی یک وحدت و یکپارچگی بین مردم و نظام و مردم و رهبری به وجود آمد.

نماینده مردم مشهد در مجلس حماسه نهم دی ماه را تجدید بیعت دوباره ملت ایران با انقلاب و ولایت فقیه دانست و گفت: دشمنان و معاندین جمهوری اسلامی با همه وجود دریافتند که ملت ایران تا پای جان پای نظام و ولایت و آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده بنابراین حداقل این درس را گرفتند که نمی‌توانند علیه ملت ایران از تهدید و فشار استفاده کنند چون ملت ایران از آرمان‌های انقلاب دست بر نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری کشور، ملت ایران باید وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنند به ویژه جریانات و گروه‌های سیاسی و دلسوزان نظام و نامزدهای انتخاباتی باید این درس را گرفته باشند که علیه یکدیگر تبلیغ نکنند یا همدیگر را تخریب نکنند و فضای کشور را متشنج نکنند تا توطئه گران و فتنه گران بخواهند از فضا استفاده کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در مشهد در پایان تاکید کرد: ملت و همه جریانات با چشمی باز مراقب باشند که فتنه گران با چهره جدید به عرصه ملت ورود پیدا نکنند و بین ملت رسوخ کنند و جریان شناسی داشته باشند.

انتهای پیام/70001/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول