اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

دشمن با تحریم می‌خواهد مردم را از دولت دلسرد کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قزوین گفت: دشمنان تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به اقتصاد کشور انجام می‌دهند و با انواع تحریم‌ها می‌خواهند مردم را از دولت و نظام دلسرد کنند.

دشمن با تحریم می‌خواهد مردم را از دولت دلسرد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین امروز در دیدار با جمعی از کارکنان و مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به نقش مهم این سازمان در تولید محصولات و ارتباط با صاحبان صنایع اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت که وظایف بسیار مهم و حساسی نسبت به تولید و ارتباط آن با کارخانجات و صاحبان سرمایه دارد، باید نسبت به انجام دیگر وظایف خود نسبت به این مردم متدین ادامه دهد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: وظیفه شما در بخش صنعت بسیار مهم و با اهمیت و الهی است و در واقع این استان چشم به تلاش شما کارکنان این سازمان در بخش تولید، به خصوص توزیع صحیح و عادلانه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به نظارت بیشتر در بخش توزیع در بازار و جامعه بیان داشت: باید بعد از تولید کالاها، نظارت مهم‌ترین بخش سازمان صنعت، معدن و تجارت باشد و شما نباید به کسانی که می‌خواهند از قانون تخطی کنند، اجازه فعالیت دهید.

باریک‌بین ادامه داد: ممکن است بعد از تولید کسانی در جامعه در کنار همین توزیع سودهای زیادی به دست آورده و بخواهند فعالیت غیرقانونی داشته باشند و به اقتصاد و تولید و توزیع کالا در جامعه ضربه بزنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هوشیاری در برابر این عده از افراد و برخورد شایسته اذعان داشت: شما باید علاوه بر اینکه به کارهای این عده از افراد رسیدگی می‌کنید، برخورد بسیار کریمانه و همراه با احترام و ارشاد داشته باشد.

باریک‌بین یادآور شد: اگر برخورد شما ارشادی باشد و بسیار با احترام رفتار کنید، قطع یقین آن فرد به اشتباه خود پی برده و دیگر آن کار خلاف قانون را انجام نخواهد داد و حتی از شما نیز بسیار قدردانی خواهد کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان قزوین مردم شناسی را در جامعه توسط کارکنان این سازمان مهم و با اهمیت دانست و تأکید کرد: شما کارکنان و مدیران باید مردم شناسی خود را بالا ببرید زیرا اگر مردم را خوب بشناسید کارتان نیز آسان‌تر می‌شود.

باریک‌بین با اشاره به تأکید قرآن و روایات ائمه اطهار نسبت به برخورد شایسته عنوان کرد: در قرآن و روایات مطالب زیادی در رابطه با برخورد شایسته وجود دارد.

وی ادامه داد: در روایتی آمده است که آنهایی را که از شما بزرگ‌تر هستند را به منزله پدر و کسانی را که هم‌سن شما هستند، برادر و اگر سن کمی دارند را مانند فرزندان خود به حساب بیاورید.

تلاش‌های استاندار قزوین در رفع مشکلات این استان قابل تقدیر است

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش دشمنان در ضربه زدن به اقتصاد این کشور و اختلاف بین مردم، نظام و دولت اذعان داشت: دشمنان تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به اقتصاد این کشور انجام می‌دهند و با انواع تحریم‌ها می‌خواهند مردم را از این دولت و نظام دلسرد کنند که می‌بینیم تاکنون در سایه اسلام و رهبری معظم انقلاب تمام نقشه‌های آنان توسط همین مردم با بصیرت نقش بر آب شده است.

باریک‌بین به پیشرفت‌های صورت گرفته در این نظام مقتدر اشاره کرد و گفت: این نظام جمهوری اسلامی از تمام جهات علمی، سیاسی، دفاعی و اقتصادی پیشرفت خوبی داشته که باید همیشه شکرگزار باشیم.

امام جمعه قزوین با قدردانی از تلاش‌های استاندار قزوین و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در این استان بیان داشت: با همدلی و هماهنگی که بین مدیران استان قزوین است، استاندار پرتلاش ما تمام سعی خود را برای رفع موانع و مشکلات این استان انجام می‌دهد تا مردم استان بتوانند فعالیت‌های اقتصادی و تجاری خود را با سایر کشورهای همسایه به نحو صحیح برقرار کنیم.

باریک‌بین تصریح کرد: از تلاش‌های رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت که یکی از مدیران تلاش‌گر این استان است، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/77001/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول