اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه ثارالله تهران:

تحریم‌ها مصداق عینی جنگ اقتصادی دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) تهران گفت: تحریم‌هایی که هر روز شدیدتر علیه ملت ایران اعمال می‏شود، مصداق عینی جنگ اقتصادی دشمن است.

تحریم‌ها مصداق عینی جنگ اقتصادی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، سردار حسین فضلی صبح امروز در سومین یادواره 205 شهید والا مقام و پنج شهید گمنام شهرستان میامی که در مسجد جامع دهستان نردین و با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه میامی، خانواده معظم شهدا و مسئولان محلی برگزار شد، بیان کرد: پیشرفت‌های روزافزون ایران در زمینه‌های مختلف و فناوری هسته‌ای باعث شده است که دشمن برای ضربه‌زدن به کشورمان تلاش کند و وارد صحنه شود.

فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) تهران اظهار داشت: تحریم‌های دشمنان مصداق عینی جنگ آن‌ها با ملت ایران در حوزه اقتصاد بوده که در حال حاضر علیه نظام اسلامی به راه افتاده است.

فضلی گفت: با استقامت و گوش به فرمان ولایت دادن، این توطئه دشمن نیز خنثی می‌شود.

ولایت‌مداری ویژگی خاص شهدا بود

فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) تهران همچنین گفت: شهیدان ویژگی‌های بسیاری داشتند، اما ویژگی خاص آن‌ها، ولایت‌مداری بود.

فضلی اظهار داشت: بارها در آیات و روایات بر زنده بودن شهدا و جهادکنندگان در راه خدا تاکید شده و برکات وجودی شهیدان در طول زمان متجلی بوده است.

وی افزود: از ویژگی‌های شهدا می‌توان به ولایت‌مداری، باور به وعده‌های الهی، استقامت و تلاش در راه دفاع از میهن اسلامی اشاره کرد.

فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) تهران خاطرنشان کرد: شهدا با ولایت‌مداری، راه امام حسین(ع) را انتخاب کردند و به پاداش وعده داده شده خداوند یعنی بهشت برین رسیدند.

فضلی تصریح کرد: ما به عنوان ادامه‏دهندگان راه شهدا با پیروی از ولایت فقیه و ارتقای آگاهی و بصیرت می‌توانیم مقابل دشمنان قسم‏خورده اسلام و انقلاب بایستیم.

ابعاد حماسه 9 دی برای مردم بازگو شود

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز گفت: روز نهم دی ماه از ماندگارترین حماسه‌های حضور مردم در صحنه است و ابعاد حماسه نهم دی ماه باید برای مردم بازگو شود.

غلامرضا جزء‌بستجانی اظهار داشت: بسیجیان به عنوان سربازان جنگ نرم باید ابعاد مختلف این حماسه بزرگ را بین مردم بازگو کنند و اهمیت آن‌ها را برای مردم یادآور شوند.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: بسیج و بسیجیان در جنگ نرم با تمام قوا همچون گذشته برابر دشمن خواهند ایستاد و از آرمان‌ها و دستاوردهای نظام دفاع می‌کنند.

جزء‌بستجانی بیان داشت: حلقه‌های صالحین در تمام عرصه‌های بسیج فعالیت خوبی دارند و این فعالیت‌ها باید همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/2249/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول