اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

حمایت از تولید ملی، بهترین شیوه مقابله با تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از تولید ملی به مثابه حمایت از خط مقدم جنگ اقتصادی و بهترین شیوه برای مقابله با تحریم‌هاست.

حمایت از تولید ملی، بهترین شیوه مقابله با تحریم‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از دفتر رسانه‌ای این نماینده مجلس، رضا رحمانی در نشست مشترک نمایندگان مجلس با مدیران دولتی و اعضای اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه با عزم ملی توانسته‌ایم از گردنه تحریم‌ها عبور کنیم، اظهار کرد: در این راه هر چند دچار برخی مشکلات اقتصادی شدیم، اما توانستیم راه‌های دور زدن تحریم‌ها را آموخته و راهکارهای مناسب برای اقتصاد مقاومتی را طرح‌ریزی و اجرا کنیم.

وی ادامه داد: از این پس بهتر می‌توانیم تحریم‌ها و تهدیدها را مدیریت کرده و از آن به عنوان فرصتی برای پیشرفت و پی‌ریزی اقتصادی قوی‌تر بهره ببریم.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی مشکلات موجود در واحدهای صنعتی در آذربایجان‌شرقی و دیگر نقاط کشور خاطرنشان کرد: برای اشراف داشتن به این مشکلات و بررسی و ارائه راهکارهای کارشناسی باید در هربخش و حوزه، کارگروه‌های تخصصی تشکیل شده و در آن موارد لازم شناسایی و به مسئولان مربوطه ارائه شود.

رحمانی تصریح کرد: خوشبختانه در این چارچوب نمایندگان آذربایجان‌شرقی کمترین اختلاف‌نظر و سلیقه را دارند و می‌توان از ظرفیت به وجود آمده در این بخش به نحو مطلوبی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه تبریز مهد تجارت بوده و وضعیت کنونی شایسته نام این شهر نیست، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، وزیر اقتصاد و دارایی، مدیران نفتی و تعداد دیگری از مدیران و صنعتگران ارشد کشوری به تبریز سفر خواهند کرد که می‌توان از موقعیت ایجاد شده برای بیان مشکلات موجود بهره برد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید برای سفر این هیئت، کارگروه‌های تخصصی تشکیل داده و ظرفیت‌ها و مشکلات حوزه اقتصادی استان ارائه شود.

رحمانی یادآور شد: تبریز می‌تواند قطب صنعت کشور باشد و باید با تمام توان برای به دست آوردن جایگاه واقعی این شهر و استان در حوزه‌های صنعتی و اقتصادی تلاش کرد.

وی در پایان، همدلی مسئولان بخش‌های مختلف اقتصاد، صنعت، بانک‌ها و مدیران اجرایی را برای رسیدن به این هدف مؤثر و ضروری عنوان کرد.

انتهای پیام/60001/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول