اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

تحریم‌ها سبب پیشرفت ملت ایران می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم‌ها سبب پیشرفت ملت ایران می‌شود،گفت: تحریم‌های اقتصادی فرصت مناسبی برای خودکفایی ایران در زمینه‌های مختلف اقتصادی و کشاورزی است.

تحریم‌ها سبب پیشرفت ملت ایران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام مرتضی حسینی در همایش بزرگداشت 9 دی که به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: افزایش نرخ ارز منجر به توسعه صادرات کشور شده است.

وی بیان کرد: با افزایش صادرات کشور تولیدکنندگان داخلی تولیدات خود را ارتقا دادند و همچنین سرمایه‌گذاران خارجی بیشتری برای سرمایه‌گذاری در ایران جذب شدند که تحقق این امر موجب پیشرفت و توسعه کشور شده است.

حسینی با اشاره به اینکه انتخابات سال 88 با حضور 85 درصدی مردم صورت گرفت، ابراز داشت: سران فتنه با عنوان کردن تقلب در انتخابات موجب گستاخی دشمنان اسلام و ایجاد فتنه در کشور شدند که تحریم‌های اقتصادی کنونی نیز یکی از نتایج بروز فتنه 88 است که با عدم بروز این فتنه مطمئنا ًتحریم‌های اقتصادی به این شدت نبود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی فشار اقتصادی بر آحاد جامعه، ایجاد نارضایتی بین مردم و شرکت کردن مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و یا کمرنگ شرکت کردن آنان در این انتخابات را از جمله اهداف تحریم‌های اقتصادی توسط دشمنان اسلام عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با تحریم‌های اقتصادی از جمله در زمینه فروش نفت و کالاهای ضروری فشارهای بسیاری را علیه مردم این کشور وارد کردند که با مدیریت صحیح می‌توان این تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد.

وی متذکر شد: تحریم‌های اقتصادی فرصت مناسبی برای خودکفایی ایران در زمینه‌های مختلف اقتصادی و کشاورزی است که هر فردی می‌تواند برای تحقق این هدف تلاش مضاعفی کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه «عاشورا یکبار دیگر به داد اسلام رسید» بیان کرد: در روز عاشورای سال 88 برخی از افراد به دسته‌های عزاداری امام حسین (ع) حمله و به مقدسات و اعتقادات مذهبی مردم مسلمان ایران توهین کردند.

این مسئول ادامه داد: مردم این کشور در روز 9 دی با اعلام انزجار و نفرتشان از اقدامات دشمنان اسلام و فتنه‌گران پاسخ قاطعی به توطئه‌های آنان دادند.

حسینی با بیان اینکه حماسه 9 دی را باید از ابعاد مختلفی بررسی کرد، اذعان داشت: ملاک تشخیص حق از باطل تقوا است و افراد جامعه با کسب معرفت و تقوای الهی می‌توانند براحتی از فتنه‌های دشمنان آگاه شوند و برای خنثی کردن آن اقدامات موثری انجام دهند.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه "هر زمان که دیدید آمریکا از شما تعریف کرده است بدانید در کارهایتان اشتباه کرده‌اید"، اظهار داشت: کشورهای استکبار جهانی از جمله آمریکا از سران فتنه در ایران حمایت کردند و عملشان را بسیار تحسین کردند که این بیانگر انحراف آنان از دین اسلام بود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای منحرف نشدن از راه درست اسلام ملاک‌ها و مولفه‌هایی وجود دارد که آحاد جامعه با آگاهی از آنها می‌توانند نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/77009/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول