اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت و آموزش سپاه سمنان:

فشار تحریم با اقتصاد مقاومتی دفع می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت و آموزش سپاه سمنان گفت: حوزه‌های فشار و تحریم اقتصادی دشمنان با موضوع اقتصاد مقاومتی آشکار و دفع می‌شود.

فشار تحریم با اقتصاد مقاومتی دفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی شاکری صبح امروز در جلسه سرحلقه‌های صالحین سمنان بیان کرد: تلاش برای مقاوم‌سازی اقتصاد ملی ایران برابر جنگ اقتصادی و در شرایط آرمانی، تبدیل تهدیدها به فرصت از جمله ثمرات و نتایج اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به تحریم هوشمند دشمن و هدایت صحیح مقام معظم رهبری و هوشیاری ایشان در جلوگیری از تحقق اهداف دشمن گفت: علت هوشمند نامیدن این تحریم‌ها، فشار چند بعدی به انقلاب و عوامل نظام است؛ در حالی که در این میان، به توده مردم فشار بسیاری وارد می‏شود.

مسئول تربیت و آموزش سپاه سمنان اظهار داشت: در بحث اقتصاد مقاومتی مواردی از قبیل مدیریت ارز، مقابله با قاچاق کالا، راه‌های افزایش ثروت ملی، توجه جدی به علوم بنیادی، مقابله با فرهنگ اسراف و راه‌های گریز از تحریم باید در نظر گرفته شود.

فرهنگ قناعت در خانواده‏ها نهادینه شود

رئیس بسیج جامعه زنان بیارجمند نیز گفت: فرهنگ قناعت و کم کردن سطح توقعات را باید در خانواده‌ها نهادینه کرد و نسبت به این مسئله اهتمام ویژه‌ای داشت.

انسیه کریمی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی در خانواده به این معنی است که باید استفاده از کالاهای ایرانی و تولیدات داخلی را از رکن نخست اجتماع آغاز کرد.

وی افزود: علاوه بر حمایت از تولید ملی و خرید کالاهای ایرانی، باید در خانواده سطح توقعات خودمان را پایین بیاوریم و قناعت داشته باشیم.

رئیس بسیج جامعه زنان بیارجمند یادآور شد: توجه به لقمه حلال در تامین نیازهای خانواده از اساسی‌ترین اصول در زندگی اسلامی و سالم است.

کریمی تصریح کرد: همه باید در برطرف کردن موانع و مشکلات‌، از تجربیات یکدیگر استفاده و با همکاری و هماهنگی به سمت پیشرفت و تعالی حرکت کنیم.

وی بیان داشت: انتقال تجربه و راهنمایی خواستن از بزرگ‏ترها می‌تواند راه‏گشای ما در حل مسایل و مشکلات گوناگونی باشد که در زندگی با آن مواجه هستیم.

انتهای پیام/2249/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول