اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهرود:

اقتصاد مقاومتی راه مقابله با تحریم‌های دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهرود گفت: اقتصاد مقاومتی راه مقابله با تحریم‌ها و تهدیدات اقتصادی دشمنان است و باید به آن اهمیت داد.

اقتصاد مقاومتی راه مقابله با تحریم‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در گردهمایی جوانان شاهرودی اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان نظام تهدیدات و فشارهای مختلفی را به کشور و مردم ما تحمیل کرده‏اند.

وی افزود: این تهدیدات و تحریم‌ها با رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری برای نظام و انقلاب تبدیل به فرصت شد و ما توانستیم روی پای خود بایستیم و در تأمین بسیاری از نیازها خودکفا شویم.

امام جمعه شاهرود خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر که دشمنان نتوانسته‌اند با حربه‌های مختلف به ما فشار وارد کنند، رو به تحریم‌های همه‌جانبه اقتصادی آورده‌اند و تلاش کرده‌اند تا با همراه کردن همه کشورها در تحریم‌ها، ایران را تحت فشار قرار دهند.

ترابی اضافه کرد: همه این فشارها برای آن است که ایران اسلامی تسلیم شود؛ اما با هدایت رهبری و تلاش دولت و مردم توانسته‌ایم تاکنون برابر این تحریم‌ها ایستادگی کنیم و ثابت کنیم که «ما می‌توانیم».

امام جمعه شاهرود با اشاره به نام‏گذاری سال‌ها توسط رهبر معظم انقلاب افزود: رهبر انقلاب با درک درست شرایط در چند سال اخیر، شعارهایی با موضوع اقتصاد و صرفه‌جویی و اتکا به خود را در دستور کار قرار دادند و همگان را به این سمت رهنمون کردند.

ترابی بیان داشت: دشمنان تمام تلاش خود را برای فشار اقتصادی بر ایران متمرکز کرده‌اند، اما رهبر معظم انقلاب، راه برون رفت از این موضوع را اقتصاد مقاومتی عنوان کردند.

امام جمعه شاهرود اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی تلاش برابر فشارها و تحریم‌های دشمنان برای خودکفایی، اتکا به ساخت و ساز داخلی و تکیه بر نیرو و کار خودی که باید این موضوع با جدیت از سوی مسئولان پیگیری شود.

ترابی اضافه کرد: بسیجیان باید در حلقه‌های صالحین پیرامون این موضوع بحث و تبادل نظر و تلاش کنند تا مسئله را برای متربیان خود تبیین و با انجام اقداماتی هر چند کم، در این جنگ تمام عیار نقش خود را به درستی ایفا کنند.

این گردهمایی با حضور بیش از 200 نفر از سرگروه‌ها، مربیان حلقه‌های صالحین و فرماندهان پایگاه‌ها و واحدهای مقاومت بسیج شاهرود در کانون بسیج جوانان شاهرود برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول