اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در دماوند:

دعوت به مذاکره حلقه بعدی تحریم‏هاست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در شهرستان دماوند، دعوت به مذاکره از سوی غرب به سرکردگی آمریکای جنایتکار را حلقه بعدی تحریم‏ها دانست.

دعوت به مذاکره حلقه بعدی تحریم‏هاست

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر، دشمن در تحمیل تحریم‏های سنگین علیه ایران با شکست مواجه شده است.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی، همه گروه‏های سیاسی باید با هوشیاری ‏نگاه خود را از اقدامات دشمنان برندارند.

علاءالدینی اضافه کرد: اتخاذ مواضع ضعیف در قبال پیام‏های دعوت به مذاکره دشمنان اسلام و انقلاب، خیانت به مردم و انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‏فقیه در دماوند افزود: بی‏تردید دم زدن پیاپی غرب از آمادگی برای برقراری ارتباط مستقیم و مذاکره رو در رو با ایران، حلقه بعدی تحریم‏های استکبار است.

وی با تکیه بر بیانات گران‏سنگ رهبر فرزانه انقلاب، جنگ امروز میان حق و باطل را «نبرد اراده‏ها» خواند.

علاءالدینی اضافه کرد: اصرار دشمنان بر مواضع خصمانه گذشته خود در قالب تحریم‏های اقتصادی و فشارهای سیاسی و در عین حال، دعوت به مذاکره مستقیم مصداق واقعی رفتار دوگانه غرب و سندی بر دروغ‏گویی این عناصر غیرقابل اطمینان است.

نماینده ولی‏فقیه در دماوند افزود: آنها همچنان بر انجام بازی‏های پیچیده مقابل امت اسلامی ایران برای تأثیرگذاری بر جریان مقاومت اسلامی اصرار می‏ورزند.

لزوم هوشیاری مقابل توطئه‏های دشمن در انتخابات

نماینده ولی‏فقیه در دماوند همچنین بر لزوم هوشیاری مردم و مسئولان مقابل توطئه‏های دشمنان در انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تأکید کرد.

علاءالدینی تصریح کرد: در این بین، دقت ‏نظر در خصوص مسائلی مانند شناخت راهبردها و اجرای منویات روشنگرایانه مقام عظمای ولایت بسیار حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: انتخابات 92 در نگاه دوست و دشمن در داخل و خارج از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران جلوه‏گر خواهد بود.

نماینده ولی‏فقیه در دماوند افزود: هدف دشمن به کار‏گیری شدیدترین تحریم‏ها برای کاهش سطح مشارکت و یا هدایت آرای مردم به سمت و سوی افراد مورد نظرش است.

انتهای پیام/2568/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول