اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان نیر:

تحریم دشمن با تلاش مضاعف در سنگر کار شکستنی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نیر گفت: تحریم‌های استکبار جهانی با تلاش مضاعف ملت ایران در سنگر کار و تلاش و تولید بیشتر شکستنی است.

تحریم دشمن با تلاش مضاعف در سنگر کار شکستنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی پیش از ظهر امروز در گردهمایی بصیرتی بسیجیان و سرگروه‌های شجره طیبه صالحین در نیر اظهار داشت: ما اگر به مفاهیم و مبانی اقتصاد مقاومتی توجه کنیم به خوبی در می‌یابیم که مقام معظم رهبری در تاکیدات خود همیشه به توانمندی نیروی انسانی تاکید کردند و به همین دلیل است که بیش از گذشته حمایت از تولید ملی را در سایه کار و سرمایه ایرانی بسیار ارزشمند قلمداد کردند.

وی تصریح کرد:‌ هر چقدر ملت ایران با سختکوشی و تلاش چندین برابری گردنه‌ها و عقبه‌های سخت تحریم را سپری کند به همان میزان آبدیده‌تر شده و قدرت او نیز مضاعف می‌شود.

مقدسی خاطرنشان کرد:‌ با توجه به اینکه شهرستان «نیر» از توانمندی‌های کشاورزی و دامداری برخوردار است باید قدر این فرصت به دست آمده را بیشتر بدانیم و به تقویت تولید ملی کمک کنیم.

این مسئول اضافه کرد: اگر بتوانیم به این سرمایه‌ها تکیه کرده و قدرت اقتصادی خودمان را بالا ببریم، سیاست غلط استکبار جهانی در تحریم نفتی عقیم مانده و ما با سرمایه علم، دانش، نیروی جوانی و سرمایه‌های خدادادی و مواهب طبیعی می‌توانیم بر کید دشمن فائق آییم.

وی در ادامه سخنان خود به عنصر بصیرت و ولایت‌مداری نیز اشاره کرد و ادامه داد: البته در این مسیر نباید از حرکت‌های نرم دشمن و تلاش برای به انحراف کشیدن ملت ایران غفلت کنیم چرا که خلق حماسه‌ای همچون 9 دی نشان داد که هوشیاری ملت از جایگاه و ارزشمندی خاصی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان «نیر» همچنین در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در سال تولید ملی همگان را به پرهیز از اسراف و تبذیر فرا خواند و بیان کرد: آنچه که در برخی از مراسم عروسی و عزاداری شاهد آن هستیم اسراف نابه‌جا در بهره‌مندی از امکانات مادی است که باید در حد توان از آنها دوری کرده و بکوشیم از رواج کارهای رقابتی و چشم هم چشمی جلوگیری کنیم.

مقدسی به هزینه‌های سرسام‌آور مراسم ختم اشاره کرد و گفت: چنین اقدامی پسندیده جامعه اسلامی نیست چرا که جامعه اسلامی ما باید به زینت ساده‌زیستی و دوری از هرگونه آلایش مجهز شود.

وی به فرا رسیدن ایام دهه پایانی عزاداری صفر اشاره کرد و افزود: باید در عزاداری اربعین حسینی، سالروز رحلت نبی مکرم اسلام و ائمه هدی، امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) در نهایت صدق و همدلی و وفای به اهل بیت حاضر شویم و از هرگونه خرافه‌گویی در این برنامه‌ها خودداری کنیم.

مقدسی تصریح کرد: ‌در پالایش عزاداری‌ها آنچه مهم به نظر می‌رسد توجه مردم به حقیقت عزاداری و پیام آن است که در این باب نباید دچار غفلت شویم.

انتهای پیام/62006/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول