اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

تحریم رسانه‌ای‌ کارساز نیست/ پیام انقلاب اسلامی جهانی شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آوج با محکومیت تحریم دو شبکه ماهواره‌ای صدا‌ و سیمای جمهوری اسلامی گفت: تحریم رسانه‌ای امروز کارساز نبوده و پیام انقلاب اسلامی جهانی شده است.

تحریم رسانه‌ای‌ کارساز نیست/ پیام انقلاب اسلامی جهانی شده است

حجت‌السلام سیدضیاءالدین هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در آوج با محکومیت قطع مجدد دو شبکه ماهواره‌ای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این اقدام مزبوحانه در حقیقت دنباله‌رو همان اقدام گذشته مدعیان دموکراسی و آزادی ملت‌ها برای خنثی‌سازی موج بیداری و اسلام‌خواهی در جوامع اروپایی است.

امام جمعه آوج افزود: دولت‌های مستکبر و متکبر که امروز بر جوامع غربی سایه انداخته و به مردم آن کشور‌ها فشار‌های متعدد وارد می‌آورند به دنبال این هستند که از انتشار صدای بیداری اسلامی که جمهوری اسلامی مقدمه‌ساز و مبتکر آن بوده جلوگیری کرده و سبب خفقان و عدم گسترش موج بیداری در جهان شوند.

وی عنوان کرد: ایران اسلامی امروز به عنوان مبدأ بیداری و سرآغاز قیام مستضعفان علیه حکومت‌های ظالم بوده که امروز این جریان در میان امت‌های دیگر غربی و عربی نیز سایه گسترانده و باید گفت که آموزه‌های ناب دین مبین اسلام روز‌به‌روز در حال شکوفایی و تبلور‌ بیشتر است.

امام جمعه آوج ابراز داشت: دولت‌های غربی و در رأس آنها آمریکا با مشاهده تأثیرات منفی تحریم‌های اقتصادی در فکر فتنه و تهاجم جدید افتاده‌اند و در حال سرمایه‌گذاری در این حوزه هستند.

وی تصریح کرد: تحریم رسانه‌ای امروز به حربه‌ای برای سیاستمداران غربی تبدیل شده تا بلکه بتوانند ذره‌ای از صدای آزادی و حقوق بشر اسلامی که از سوی جمهوری اسلامی در حال انتشار است را بکاهند، اما باید این واقعیت را درک کنند که پیام انقلاب اسلامی در طول 33 سال گذشته به تمام ملت‌ها و جوامع بشری رسیده و یکی پس از دیگری قلوب ملت‌ها را فتح کرده است.

هاشمی اضافه کرد: جلوگیری از پخش تعدادی از شبکه‌های ماهواره‌ای هیچ‌گاه اثرگذار نبوده و نمایندگان جمهوری اسلامی در تمام بلاد پیام این نهضت عاشورایی را به ملت‌ها و مردم می‌رسانند.

وی با محکومیت مجدد حرکت مذبوحانه سیاستمداران فتنه‌گر غربی در اقدام تحریمی علیه صدا‌ و سیمای جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: این حرکت صرفأ پوچ، بی‌اثر و تنها مصرف داخلی داشته که قطعا دانشمندان و متخصصان فناوری در کشور با اقدامات مناسب پاسخ چنین پلیدی‌هایی را داده و صدای بیداری را جهانی می‌کند.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول