اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه عکس 9 دی در پلدختر گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عکس 9 دی در مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس اداره تبلیغات اسلامی، جمعی از مسئولان محلی در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر گشایش یافت.

نمایشگاه عکس 9 دی در پلدختر گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پلدختر با اشاره به حرکت عظیم مردم در 9 دی ماه سال 88 هدف از برپایی این نمایشگاه را یادآوری روزهای فتنه و لزوم آمادگی در برابر حوادث فتنه‌گران عنوان کرد و گفت: با توجه به بصیرتمندی و ولایت‌پذیری ملت آگاه ایران اسلامی، ملت ما درس بصیرت را از واقعه عاشورا آموخته‌اند و فرهنگ عاشورایی در این ملت همیشه در صحنه نهادینه شده است. 

غلامرضا محمودی گفت: اداره ارشاد با توجه به بزرگداشت سالروز یوم‌الله 9 دی اقدام به برگزاری نمایشگاهی تحت عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت کرد.

وی حماسه 9 دی را  فرصت بازنگری در آرمان‌های نظام و انقلاب دانست و افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت این حماسه ماندگار فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با ارزش‌های ماندگار این نظام مقدس است.

وی از دیگر اهداف نمایشگاه بصیرت و میثاق امت با ولایت را افزایش سطح آگاهی مردم پیرامون جریان‌ها و تفکرات انحرافی عنوان کرد.

محمودی افزود: در این نمایشگاه 30 عکس و پوستر با موضوع‌های بازشناسی سران و جریان فتنه، جمع‌بندی فرمایش‌های مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم بصیرت، بازشناسی فرق ضاله با جریان فتنه در معرض دید عموم قرار داده شده است.

رئیس اداره ارشاد پلدختر گفت: نمایشگاه عکس 9 دی که به مناسبت بزرگداشت این حماسه بزرگ برپا شده به مدت یک هفت برای بازدید علاقمندان دایر و برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/2304/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول