اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

9 دی امنیت و اقتدار نظام را به اثبات رساند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس امنیت و اقتدار نظام را از ویژگی‌های برجسته نظام جمهوری اسلامی در 9 دی عنوان کرد.

9 دی امنیت و اقتدار نظام را به اثبات رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن علیمردانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان 9 دی را ادامه راه شهدا و امام شهدا اعلام کرد و  اظهار داشت: مردم در این روز در امتحان بصیرت قبول شدند.

وی به تجدید بیعت مردم با امام و رهبری در 9 دی اشاره کرد و افزود: دشمن با توهم دوری مردم از آرمان‌های امام و انقلاب وارد فتنه 88 شده بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور مردم در 9 دی انقلاب را بیمه و موقعیت نظام را تثبیت کرد.

وی تثبیت علاقه‌مندی مردم به نظام را از دیگر نقاط برجسته 9 دی عنوان و اضافه کرد: اعتماد و اطمینان مردم به نظام در این روز به اثبات مجدد رسید.

علیمردانی توانایی غلبه بر تهدیدها را از دیگر نقاط برجسته 9 دی اعلام و تصریح کرد: نظام توانست از این پیچ به سلامت عبور کند.

وی به پیشرفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌های کشور در عرصه‌های مختلف علم اشاره کرد و گفت: این پیشرفت‌ها قابل تقدیر است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به وجود برخی مشکلات در سطح جامعه اشاره و ابراز امیدواری کرد، این نقاط ضعف با تلاش مسئولان کشوری به حداقل برسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در این جلسه به در پیش بودن دهه فجر اشاره کرد و گفت: هر اقدامی لازم باشد برای بهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر انجام شود.

سعید حسینی از طراحی راهبردهای محتوایی برای برنامه‌های دهه سال‌جاری فجر خبر داد و گفت: تعمیق بصیرت از دیگر برنامه‌های طراحی شده برای این برنامه‌ها است.

وی تبیین اندیشه‌های دینی بنیانگذار جمهوری اسلامی، نقش رهبری در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، ارتقای آگاهی‌ها و ترویج اندیشه‌های امام را از دیگر سرفصل‌های برنامه‌های طراحی شده برای دهه فجر دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بررسی نقش انقلاب اسلامی در بیداری‌های ملت‌های منطقه و جهان را از دیگر سرفصل‌های برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری عنوان و اضافه کرد: تجلیل از مقام شهیدان و برجسته‌سازی نقش مردم از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/73004/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول