اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین:

مردم با بصیرت فتنه‌ها را خنثی می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مردم ایران با بصیرت می‌‌توانند فتنه‌های دشمنان اسلام را به موقع خنثی کنند.

مردم با بصیرت فتنه‌ها را خنثی می‌کنند

حجت‌الاسلام عباس نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی برخی روزها مانند 22 بهمن، 15 خرداد و 13 آبان ماندگار هستند، اظهار داشت: مردم ایران در این روزها با وحدت، اتحاد و همبستگی ملی توانستند حماسه‌ای خلق کنند که همیشه در تاریخ این انقلاب جاوید و ماندگار بماند.

وی با اشاره به اینکه 9 دی نیز از روزهای ماندگار در تاریخ اسلامی است، افزود: مردم این کشور در این روز حماسه‌ای خلق کنند که سران استکبار جهانی مانند آمریکا و انگلیس از خلق این حماسه بهت زده شدند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: در روز عاشورای سال 88 برخی افراد وابسته به حمایت‌های دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی به دسته‌های عزاداری امام حسین (ع) حمله کردند و به مقدسات دین اسلام توهین کردند.

این مسئول ادامه داد: مردم این کشور تحمل توهین به ارزش‌های دینی و اهل بیت (ع) را نداشتند و برای پاسخ‌گویی کوبنده به این افراد در روز 9 دی به خیابان آمدند و با اعلام انزجار و نفرتشان به یاوه‌گویی‌های آنان جواب دندان‌شکنی دادند.

نظری خاطرنشان کرد: در روز 9 دی اقشار مختلف جامعه از جمله هیئت‌های مذهبی، کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، اصناف، کارمندان و کارگران برای حفظ ارزش‌های اسلامی در 9 دی حضور داشتند و یکپارچه از اصل نظام اسلامی ایران حمایت کردند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین متذکر شد: مردم ایران با حضور جدی و پرخروش در روز 9 دی توانستند فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کنند و با خلق حماسه دیگر این روز را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران جاوید و ماندگار کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران با بصیرت به موقع فتنه‌های دشمنان اسلام را تشخیص دادند و در روز 9 دی با حمایت از ارزش‌های دینی و ولایت فقیه فتنه‌های آنان را به خوبی خنثی کنند، ابراز داشت: به همین دلیل این روز به عنوان بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده است.

این مسئول با بیان اینکه ولایت فقیه نائب امام زمان (عج) است، گفت: آحاد جامعه اطاعت و پیروی از مقام معظم رهبری را بر خود واجب می‌دانند و هر فردی که کوچک‌ترین توهینی به باورهای اعتقادی آنان کنند بلافاصله آن را سرکوب می‌کنند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه نظام اجتماعی اسلامی از سه عنصر رهبر، ایدئولوژی عقاید مردم و مردم تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: مردم ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون برای به وجود آمدن انقلاب اسلامی و تداوم آن هزینه‌های بسیاری را پرداخت کرده‌اند.

این مسئول یادآور شد: مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس با تحمل مشکلات فراوان برای حفظ انقلاب اسلامی تلاش کردند تا انقلاب اسلامی را در این کشور حفظ کنند.

وی اذعان داشت: مردم این کشور در هر لحظه‌ای که احساس کنند که نظامشان و انقلابشان توسط دشمنان اسلام به خطر افتاده برای حفظ آن بلافاصله در صحنه حاضر می‌شوند و این مطلب را در 9 دی اثبات کردند.

انتهای پیام/77009/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول