اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گرگان:

حضور فتنه‎گران در انتخابات بعید است/ نخبگان عمارگونه به انقلاب ادای دین کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: بعید می‎دانم کسانی که در فتنه 88 ایفای نقش کردند بتوانند به راحتی در عرصه انتخابات حاضر شوند.

حضور فتنه‎گران در انتخابات بعید است/ نخبگان عمارگونه به انقلاب ادای دین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس سیامرزکوهی عصر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در گرگان اظهار داشت: چارچوب‎های قانونی بسیار محرز و شفاف است و قطعاً جای نگرانی برای حضور فتنه‎گران در عرصه سیاسی انتخابات نیست.

وی مهمترین دستاورد 9 دی را تجلی مجدد امت اسلامی با ولایت برشمرد و تصریح کرد: مردم ایران وفاداری خود را به امام امت و با حضور در صحنه عمل در مقابل چشم همگان به نمایش گذاشتند و نشان دادند در این مسیر ذره‎ای کوتاه نخواهند آمد.

ولایت‎محوری با مردم ایران عجین شده است

فرمانده سپاه ناحیه گرگان متذکر شد: تبعیت مردم ایران با ولایت‎محوری عجین شده و این جریان فکری نشان داده است نه تنها از مال بلکه از جان خویش در برابر آرمان‎ها و ارزش‎های اسلامی و در راه ولایت فقیه سر از پای نمی‎شناسد.

سیامرزکوهی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران مبتنی بر آموزه‎های دینی است خاطرنشان کرد: مردم ایران در حماسه 9 دی فداکاری خویش را به منصه ظهور رساندند و با پس زدن فتنه‎گران توی دهان یاوه‎گویان کوبیدند.

نقش موسوی و کروبی در فتنه 88 نشان از بی‎بصیرتی آنان است

وی نقش موسوی و کروبی را در فتنه 88 نشان از بی‎بصیرتی آنان خواند و ابراز داشت: آنها در دام بی‎بصیرتی گرفتار شدند و آتش فتنه دامان آنها را گرفت و توفیق این را پیدا نکردند که کمافی‎السابق در صحن مجاهدان فی‌سبیل‌الله باشند.

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه مردم در تمامی عرصه‎ها تکلیف خود را به خوبی انجام داده و می‎دهند متذکر شد: در این راستا نخبگان باید نقش عمارگونه خود را در دین به نظام و انقلاب نشان دهند که این مهم با سکوت محقق نمی‌شود.

خواص باید موضع‎گیری شفاف نسبت به انقلاب داشته باشند

سیامرزکوهی عنوان کرد: نخبگان و خواص باید با یک موضع شفاف نسبت به انقلاب اسلامی ادای دین کنند و امیدواریم این جبهه هم بتواند با سرافرازی از این امتحان بزرگ بیرون آید.

انتهای پیام/2307/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول