اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پدافند غیر عامل استان مرکزی:

فتنه سال 88 یک سناریو برای ضربه‌زدن به نظام بود

خبرگزاری فارس: مسئول پدافند غیر عامل استان مرکزی گفت: فتنه سال 88 یک سناریوی از پیش برنامه‌ریزی شده برای ایجاد چند دستگی در کشور و ضربه‌زدن به نظام بود.

فتنه سال 88 یک سناریو برای ضربه‌زدن به نظام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار نورخدا قاسمی بعد از ظهر امروز در همایش بزرگداشت میثاق با ولایت در اراک اظهار داشت: دشمن از ایجاد فتنه 88 چند هدف را دنبال می‌کرد که ایجاد آشوب و چند دستگی در کشور از مهم‌ترین این اهداف بود.

وی با اشاره به اینکه نهم دی روز خلق حماسه ملی از سوی مردم همیشه بیدار ایران اسلامی بود، گفت: امروز رهبری چراغ هدایت در مبارزه با فتنه و فتنه‌گران و محور وحدت، عزت و همدلی و انسجام است که با پیروی از ایشان می‌توان تمام فتنه‌ها را خاموش کرد.

تصریح کرد: فتنه 88 یکی از بزرگ‌ترین فتنه‌های دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که خوشبختانه با رهنمودهای به موقع رهبری و بصیرت و بیداری ملت ایران در نطفه خفه شد.

مسئول پدافند غیر عامل استان مرکزی با تاکید بر اینکه  9 دی یادآور حرکتی مردمی و روز میثاق امت با ولایت است، ادامه داد: حماسه نهم دی ماندگارترین حماسه در تاریخ انقلاب اسلامی است و هیچگاه از حافظه ملت ایران محو نخواهد شد.

قاسمی با بیان اینکه مردم و مسئولان با خلق حماسه 9 دی ثابت کردند ملت ایران با تمام نیرو در مقابل توطئه‌های آنان خواهد ایستاد، تأکید کرد: حماسه نهم دی دستاوردهای بسیار ارزشمندی به همراه داشت که افزایش بصیرت، اتحاد و انسجام مردم و حمایت قاطعانه آنان از ولایت فقیه و رهبری از ارزشمندترین این دستاوردها به شمار می‌رود.

وی بصیرت و شجاعت مقام معظم رهبری و مردم را یکی از دلایل پیروزی و شکل‌گیری حماسه 9 دی دانست و افزود: یکی از دلایل اصلی بروز حماسه 9 دی اهانت به ساحت مقدس امام حسین(ع) و هتک حرمت عاشورای حسینی بود که مردم تاب این توهین‌ها را نداشتند و در مقابل آن وارد میدان شدند.

انتهای پیام/87001/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول