اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

ظرفیت بالای رهبری جریان فتنه را آرام کرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ظرفیت بالای رهبری توانست وضعیت جریان فتنه را آرام کند.

ظرفیت بالای رهبری جریان فتنه را آرام کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، مهدی مزگی‌نژاد در همایش عاشورائیان بصیر در فردوس اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان الگویی تمام عیار برای همه کشورهای جهان مطرح و هر کجا که انقلابی به وقوع می‌پیوندد، ردپایی از ایران اسلامی دیده می‌شود.

وی افزود: آنچه سبب شده که همه کشورهای جهان، ایران اسلامی را بپذیرند، این است که جمهوری اسلامی توانسته ایدئولوژی عظیمی مانند اسلام را به میدان بیاورد.

معاون سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز وظیفه پاسداری از انقلاب اسلامی به ما سپرده شده و هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که شما حق پاسداری از انقلاب و نظام را ندارید.

مزگی‌نژاد یادآور شد: هر کجا که احساس شود انقلاب اسلامی در خطر است مردم در خط مقدم هستند و حتی به اندازه یک صدم نیز در اعتقادات خود به انقلاب و نظام شک ندارند.

*استکبار از حضور ایران در صحنه‌های جهانی نگران است

وی با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی از حضور فراگیر ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف جهانی نگران است، گفت: انقلاب اسلامی از گردنه‌های زیادی عبور کرده و اگر ولی فقیه به عنوان چراغ هدایت در رأس این انقلاب نبود، تاکنون بیش از 34 بار سقوط کرده بودیم.

معاون سیاسی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی به بصیرت بالای مردم ایران در جریان فتنه 88 اشاره کرد و افزود: نهمین دوره از انتخابات کشور، روال طبیعی خود را پیش رو داشت ‌و هنگامی که دشمن حضور گسترده مردم را در انتخابات مشاهده کرد، گروه‌های مختلف بهائیت، منافقان و دشمنان داخلی و خارجی را به صحنه آورد.

مزگی‌نژاد تصریح کرد: دشمنان و منافقان به بهانه تقلب در انتخابات، نتیجه شیرین 85 درصدی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را به تلخی تبدیل کردند که البته تلخی آن هنوز هم در کام خودشان است چرا که مردم بصیر ایران اسلامی آن روزها را با موفقیت سپری کردند.

وی یادآور شد: دشمن فضای انتخابات 88 را به عنوان رفراندومی برای خود انتخاب کرده بود تا با ایجاد این فضا از حضور مردم در پای صندوق‌های رای جلوگیری و نتیجه را به نفع خود تمام کند و به همین سبب بود که نتیجه انتخابات را برنتافتند و با ایجاد فتنه، فضای کشور را به هم ریختند.

معاون سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: هر کس در هر موقعیتی که باشد اگر بخواهد با دشمن چای بنوشد قاطعانه با وی برخورد می‌کنیم و هرگز کوتاه نمی‌آییم.

انتهای پیام/69007/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول