اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مهربان:

زنجیره فتنه‌ها هرگز متوقف نخواهد شد

خبرگزاری فارس: بخشدار مهربان گفت: زنجیره فتنه‌ها هرگز متوقف نشده و نخواهد شد اما نهم دی پایه اساسی برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود تا هر فتنه‌ای ناکام بماند.

زنجیره فتنه‌ها هرگز متوقف نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، ابراهیم فریادخواه صبح امروز در همایش بزرگداشت نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سخنانی با اشاره با گرامیداشت سومین سالروز حماسه ملت ولایتمدار و با بصیرت ایران در 9 دی 1388 اظهار کرد: نهم دی از نظر معنوی یوم‌الله و از نظر سیاسی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که به عنوان روز عبرت تلقی می‌شود.

بخشدار مهربان افزود: حماسه 9 دی پاسخی محکم از طرف ملت ایران بعد از هفت ماه مدارا با یک توطئه بزرگ و کودتای تمام عیار بود و در تاریخ انقلاب اسلامی، مردم مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند که هرگاه پای دفاع از اسلام، خط ولایت فقیه و کیان ملی پیش آید، با تمام وجود در مقابل هر هجمه‌ای خواهند ایستاد.

فریادخواه، عقده غرب در جهان‌گشایی و پیاده کردن ایدئولوژی ضد دینی آنها را دو عامل مهم کودتا علیه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: تاثیر رفتار ایرانیان در جوامع غربی و شرقی موثر و انکار نشدنی است هر چند که رهبران آنها نخواهند این تاثیر رفتار را آشکار کنند.

بخشدار مهربان افزود: استکبار برای نتیجه گرفتن از کارهای خود در دیگر جوامع برای غبارآلود کردن آن جوامع حرکت می‌کند و قطعاً در جامعه غبارآلود تشخیص حق از باطل سخت بوده و دقت بیشتر می‌خواهد.

فریادخواه تاکید کرد: زنجیره فتنه‌ها هرگز متوقف نشده و نخواهد شد اما نهم دی پایه اساسی برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود تا هر فتنه‌ای ناکام بماند.

بخشدار مهربان تصریح کرد: اطاعت از ولی‌امر مسلمین جهان راهکار پیشگیری از آسیب و تشخیص فتنه است و مردم بزرگ ایران اسلامی اثبات کرده‌اند که در راه حفظ آرمان‌ها و اعتقادات خویش که برآمده از اسلام ناب محمد (ص) است هرگز با کسی مصالحه و معامله نخواهند کرد و حاضرند تا جان خویش را برای این آرمان‌ها نثار کنند.

وی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین جلوه‌های حضور حماسی مردم در حمایت از اسلام و انقلاب اسلامی، حماسه عظیم نهم دی 1388 بود که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تاریخ ماندگار شد.

فریادخواه، به انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و تاکید کرد: در انتخابات باید به افرادی رای دهیم که تابع ولایت فقیه باشند، التزام عملی به ولی‌فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند، به فکر منافع خود نبوده و همیشه در صحنه باشند.

انتهای پیام/60008/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول