اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف گیلان:

هوشیاری ملت فتنه 88 را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: هوشیاری و بصیرت ملت ولایت‌مدار ایران فتنه 88 را خنثی کرد.

هوشیاری ملت فتنه 88 را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حجت‌الاسلام ولی عادلی در همایش گرامیداشت حماسه 9 دی ماه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار فومن در سالن شهدای خدمتگزار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان که از طرف دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت و نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه فومن برگزار شد، با گرامیداشت حماسه آفرینی‌های مردم ولایت‌مدار گیلان در 8 دی ماه سال 88 و نیز حماسه بزرگ مردم غیور و با بصیرت ایران اسلامی در نهم دی ماه، این روز را روز بصیرت و میثاق امت همیشه در صحنه با ولایت دانست.

وی اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی درس ایستادگی و مقاومت برای رسیدن به پیروزی واقعی در مقابل طاغوت را از قیام عاشورا و حضرت سید‌الشهدا امام حسین(ع) آموخته است.

مدیر کل اوقاف گیلان افزود: مردم آگاه ایران اسلامی در سال‌های قبل و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ویژه در جنگ هشت ساله دفاع مقدس در عمل نشان دادند که با تبعیت از رهبری زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند.

وی با تشریح وقایع مرتبط با ایام سال 88 و اقدام‌های فتنه‌گران، اظهار کرد: چراغ سبز سران فتنه به آمریکای جنایتکار و ایادی و مزدوران استکبار جهانی موجب شده بود تا آنها باور کنند که به خیال خام خود، زمینه برای نابودی انقلاب اسلامی فراهم شده است.

عادلی تصریح کرد: هوشیاری و بصیرت امت بیدار دل و ولایت‌مدار و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری به لطف و عنایات خداوند متعال، این توطئه بزرگ را خنثی کرد و ایران اسلامی همچنان به مسیر پرصلابت خود با اقشار دیندار و جوانان پرشور ادامه می‌دهد.

وی اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) و تعالیم الهی ائمه اطهار (ع) دانست و گفت: مردم ایران اسلامی در تمام صحنه‌ها نشان داده‌اند که با شایستگی از آرمان‌های والای امام راحل و عظیم‌الشان، شهدای سرافراز و ولایت فقیه پاسداری می‌کنند.

مجتبی ملکی چوبری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز در مراسم مذکور با گرامیداشت حماسه یوم‌الله 9 دی، حضور دانشگاهیان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی را وظیفه همیشگی دانست و اظهار کرد: اساتید، دانشجویان و دیگر دانشگاهیان در قالب بسیج اساتید و بسیج دانشجویی همواره ثابت کرده‌اند که پشتیبان ولایت فقیه هستند.

انتهای پیام/84001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول