اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

مراسم بزرگداشت حماسه 9دی در چرام برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم بزرگداشت حماسه 9دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور پرشور مردم چرام برگزار شد.

مراسم بزرگداشت حماسه 9دی در چرام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز مراسم بزرگداشت حماسه 9دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور پرشور مردم این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای مراسم، مردم با مشت‌های گره کرده و با سر دادن «شعارهای مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «خامنه‌ای کوثر است، دشمن او ابتر است» حمایت و پشتیبانی خود را از ولایت فقیه اعلام و بر انزجار خود از استکبار تأکید و پافشاری کردند.

در حاشیه این مراسم حجت‌الاسلام جعفر طزری با بیان این فرموده مقام معظم رهبری که «9دی باید تا ابد در تاریخ این نظام بماند»، اظهار داشت: تمام تلاش نقشه‌های دشمنان در مقابل ملت ایران نقش بر آب شد.

امام جمعه چرام در ادامه با بیان این‌که روز 9دی به عنوان یک روز طلایی و زرین در تاریخ این ملت ثبت شده است، عنوان کرد: این روز برای همیشه در اذهان ملت شریف ایران باقی خواهد ماند.

وی افزود: مردم در روز 9دی با حضور یکپارچه و با معنویتی که از عاشورا کسب کرده بودند با بصیرت و عمل به هنگام خود طومار فتنه‌گران را به هم پیچیدند.

این مسئول تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری این فتنه یک بیماری بود که با مسائل سیاسی و امنیتی قابل حل نبود و تنها راه علاج آن حضور مردم بود که مردم هم از عهده آن به خوبی بر آمدند.

امام جمعه چرام تنها راه علاج و بر طرف کردن توطئه‌ها و دشمنی‌ها را بصیرت ذکر کرد و خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما است که در انتخاباتی که در پیش رو داریم حضور حداکثری همه مردم را فراهم کنیم.

وی متذکر شد: تمام همت دشمن بر این است که مردم را نسبت به انتخابات دل سرد کنند و حضور مردم را به حداقل برسانند تا پشتوانه مردمی را از نظام بگیرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام گفت: در روز 9دی ملت ایران اسلامی با حضور وصف‌ناپذیر خود درس بزرگی را به جهان غرب آموختند که این درس برگرفته از آرمان‌های عاشورایی، حماسی و شهادت‌طلبی اسلام است.

انتهای‌پیام/82002/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول