اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان:

9 دی روز تسلط قدرت ایمان مستضعفان بر امپراطوری تزویر است

خبرگزاری فارس: معاون سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان تاکید کرد: 9 دی، روز تسلط قدرت ایمان مستضعفان بر امپراطوری تزویر است و از این رو، اهمیت خاصی دارد.

9 دی روز تسلط قدرت ایمان مستضعفان بر امپراطوری تزویر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، علی‏رضا رجبی امروز به مناسبت حماسه عظیم 9 دی،‌ ضمن واکاوی حماسه مردمی و میلیونی نهم دی اظهار داشت: نهم دی‌ ماه، آرزوی غلبه مستضعفان بر مستکبران تکرار و دیدنی شد و دیگر بار قدرت ایمان مستضعفان بر امپراطوری زر، زور و تزویر فائق شد.

رجبی بیان کرد: نهم دی، روز بروز عینی و عملی تولی و تبری، زمان طرد دیوصفتان بدنهاد و زشت‏سیرت و جوشش ایمان برابر رکود و مرگ‏زدگی کفر و نفاق است.

وی افزود: 9 دی، روز تحقق «حملوا بصائرهم علی سیوفهم» است و هیچ سلاحی قدرتمندتر و نافذتر از بصیرت نیست.

معاون سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان یادآور شد: نهم دی ‌ماه روز یأس دشمن غدار و کینه‌توز از آسیب‌زدن به ایران اسلامی است و در یک کلام، روز فخر نبی به سلمان فارسی است؛ آنجا که فرمود «سلمان منا اهل‏البیت».

«یا لیتنا کنا معک» به حقیقت در حماسه 9 دی محقق شد

معاون سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهار داشت: نهم دی ‌ماه، تحقق آرزوی دیرینه شیعه در همراهی با امام و ولی بود؛ چقدر در ادعیه و عاشورا «معیت» امام را آرزو کردیم و در این روز با حضور در میدان دفاع از اهل بیت و ارزش‌ها، آرزویمان برآورده شد.

رجبی گفت: نهم دی ‌ماه، تحقق رویا و آرمان امام حسین(ع) و به میدان آمدن شیعه برای پاسخ به ندای «هل من ناصر ینصرنی» او است و ملت مسلمان ایران در آزمایش همراهی و معیت با امام سربلند شدند و امروز رساتر و بلندتر، آرزوی خود را تکرار می‌کنیم که «یا لیتنا کنا معک، فأفوز فوزا عظیما».

وی افزود: نهم دی‌ ماه، روز عاشقی قاسم‏ها و عبدالله‏ها به امام و رهبر و روز عمل به‏هنگام و به‏موقع و روز فوران عشق به امام و لبیک‏گویی با معرفت به مولاست.

انتهای پیام/ 2249/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول