اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

9 دی نمادی از بصیرت ملت ایران در مقابله با نفاق بود / فتنه‌گران به سیره امام (ره) توهین کردند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: نهم دی نمادی از بصیرت ملت ایران در مقابله با کفر و نفاق بود و می‌تواند درس عبرتی برای استکبارگران درباره عدم تأثیر ترفندها و تهدیدهایشان باشد.

9 دی نمادی از بصیرت ملت ایران در مقابله با نفاق بود / فتنه‌گران به سیره امام (ره) توهین کردند

حسن کامران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مردم ایران ثابت کرده‌اند که برای دفاع از انقلاب همیشه زودتر از مسئولان در صحنه حاضر شده‌اند و این حضور همیشگی در دفاع از آرمان‌های انقلابی را در حماسه نهم دی اثبات کردند.

وی با اشاره به شباهت افراد درگیر در فتنه 88 با عملکرد طلحه و زبیر افزود: سربازان مدافع اسلام مانند طلحه و زبیر به دلیل لقمه‌ای نان و ریاست ضدیت با ولایت را علم کردند که در فتنه 88 نیز همین اتفاق به سبب اشرافی‌گری و دنیازدگی برخی سران فتنه رخ داد و آنها به راحتی به آرمان‌های انقلابی مردم پشت کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در فتنه 88 افرادی به ظاهر تصویر امام خمینی (ره) را پاره کردند اما در واقع به سیره امام خمینی(ره) تاختند، تاکید کرد: امام خمینی (ره) اسرائیل را غده سرطانی نامیدند که باید از میان برداشته شود، اما این افراد برخلاف سیره امام (ره) شعار نه غزه و نه فلسطین را سر دادند.

وی تاکید کرد: در واقع این افراد نسبت به مقدساتی همچون واقعه عاشورا و مسائل داخلی و خارجی کشور به گونه‌ای عمل کردند که همگام با دشمنان انقلاب اسلامی قلمداد شدند.

کامران با اشاره به اینکه هرکس را از آثار و عملکرد وی می‌توان شناخت، گفت: در یک جمع‌بندی کلی می‌توان گفت که سران فتنه به گونه‌ای عمل کردند که از این پس جزو یاران ریزش کننده نظام تلقی می‌شوند.

وی تاکید کرد: مردم ایران جریان‌شناس و دشمن‌شناس هستند و در نهم دی برای عمل به این وصیت امام (ره) که حفظ نظام را از کارهای ظاهری دین مهم‌تر می‌دانست به صحنه آمدند و آن حماسه عظیم فتنه‌شکن را آفریدند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ممکن است دستگاه‌های مختلف  نظام جایی اشتباه عمل کنند اما سمت و سوی کلی نظام عدالت‌محور بوده است و به همین سبب مردم ما همواره پای نظام خود ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی پیشتاز مقاومت است، گفت: مردم کشور ما در دین‌داری خود بسیار با اخلاص هستند و به همین سبب با وجود مشکلات معیشتی با تمام وجود به نظام وفا دارند و خود را موظف می‌دانند که با تبعیت از رهبری با هر توطئه‌ای مقابله کنند.

کامران با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بسیار ساده‌زیست هستند، اضافه کرد: درباره برخی مسئولان مرفه نظام باید «قانون از کجا آورده‌ای» اعمال شود و پیشنهاد ما به آنها این است که به جای شعار دادن درباره ساده‌زیستی حضرت علی (ع) جبران مافات کرده و نه در حرف بلکه در عمل خود را خدمتگزار مردم قرار دهند.

انتهای پیام/63008/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول