اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم:

تعلل در بزرگداشت 9 دی نشانه بی‌بصیرتی است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان اینکه 9 دی یکی از مصادیق محک زدن افراد برای ثبت کردن عملکرد آنان در صحیفه تاریخ است گفت: تعلل برخی خواص در بزرگداشت 9 دی نشانه بی‌بصیرتی آنان است.

تعلل در بزرگداشت 9 دی نشانه بی‌بصیرتی است

حجت‌الاسلام ناصر سقای بی‌ریا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی اظهار کرد: 9 دی یک سرفصل در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: چه در همان زمان و چه امروز کسانی که در بزرگداشت 9 دی تعلل می‌کنند باید بدانند که تمام عملکردشان ثبت و ضبط می‌شود و مردم در قضاوت‌های آینده‌شان اینگونه واکنش‌ها را در نظر خواهند گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: این روز یک پیچ تاریخی در روند انقلاب اسلامی است که کمر فتنه‌گران را شکست و استکبار را به زانو درآورد.

وی خاطرنشان کرد: 9 دی یکی از مصادیق محک زدن افراد برای ثبت کردن عملکرد آنان در صحیفه تاریخ است.

سقای بی‌ریا گفت: این حماسه به دنبال استغاثه رهبر معظم انقلاب به پیشگاه امام زمان(عج) و به نهایت رساندن هتاکی‌ها توسط فتنه‌گران و ایادی آنان تا آنجا که پرچم مقدس امام حسین(ع) را به آتش کشیدند، به وجود آمد.

وی با اشاره به آثار سیاسی این حماسه ابراز داشت: مردم در این روز با بصیرتی که داشتند به میدان آمده و طومار فتنه را در هم پیچیدند.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه تمام عرصه‌های سیاسی این ظرفیت محک زدن را دارد، اظهار داشت: 9 دی یکی از برجسته‌ترین عرصه‌ها است که در تاریخ ما اتفاق افتاد و ابعاد آن باید هر سال بازگو شود.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخاب ریاست جمهوری، ایجاد فتنه را یکی از اهداف استکبار در این انتخابات دانست.

سقای ‌بی‌ریا عنوان داشت: دشمنان در عرصه‌های سیاسی پیش روی کشور از تمام تلاش خود برای رقم زدن فتنه دیگر استفاده خواهند کرد اما ملت ما بیدار است و اجازه نمی‌دهد دشمن بار دیگر از این طریق به او ضربه بزند.

انتهای پیام/78006/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول