اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

حماسه 9 دی شاخص ولایت‌مداری ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: حماسه 9 دی یک شاخص برای ولایت‌مداری مردم شد و دشمنان فهمیدند که مردم در راه آرمان‌های خود ذره‌ای از خود مسامحه ندارند.

حماسه 9 دی شاخص ولایت‌مداری ملت ایران است

احمد سعیدی امروز در حاشیه آیین گرامیداشت 9 دی در گفت‌و‌گو با خبنرگار فارس در کرمان اظهار داشت: دشمنان انقلاب کینه‌های زیادی از نظام اسلامی دارند و همواره طی دوران انقلاب اسلامی توطئه‌های گوناگونی را علیه ما به وجود آورده‌اند.

وی با تشریح اهداف معاندان برای شکست دادن انقلاب اسلامی افزود: دشمن هیچ‌گاه برای رسیدن به اهداف خود ناامید نشده و در فرصت‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به ما بوده است.

سعیدی با بیان اینکه مردم در حماسه 9 دی با حضور هوشمندانه و آگاهانه توانستند نسبت به صیانت، حفظ و اعتبار نظام اقدام کنند، بیان کرد: بصیرت، درایت و همدلی رمز ماندگاری انقلاب در تمام بحران‌ها بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه دشمن روی انتخابات سال 88 سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده بود، افزود: استکبار در ادامه سیاست‌های خباثت‌آمیز خود برای ضربه زدن به انقلاب در قبل و بعد از انتخابات سال 88 توطئه پیچیده‌ای را طراحی کرد و از داخل و خارج کسانی را با خود همراه ساخت تا نظام اسلامی را زیر فشار قرار دهد.

سعیدی بیان کرد: مشارکت بی‌نظیر مردم در این انتخابات فرصت خوبی برای جمهوری اسلامی در سطح بین‌الملل بود، اما دشمن با ایجاد اغتشاش به دنبال آن بود که نظام را سرنگون سازد و در 9دی ماه مردم خط بطلانی بر توهم توطئه آنها کشیدند و درس عبرتی به فریب خوردگان داخلی دادند.

وی تصریح کرد: مردم در این روز حضوری هوشمندانه و از سر بصیرت را به ثمر نشاندند که انقلاب را بیمه کرد و بنابراین باید قدر این حضور مردم را دانست و برای آن برنامه‌ریزی کرد.

سعیدی گفت: راهپیمایی 9 دی یک شاخص برای ولایت‌مداری مردم ایران اسلامی شد و دشمنان فهمیدند که مردم در راه آرمان‌های خود ذره‌ای از خود مسامحه ندارند.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول